مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با گرامی داشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی خدمات نظام و دولت به مردم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و د ارایی استان یزد " علی نمازی " در پیامی به مناسبت گرامی داشت دهه فجر افزود: باید ایام الله دهه مبارک فجر گرامی داشته و برنامه های این دهه به بهترین شکل اجرا شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که به کشور و ملت ما در دنیا، سرفرازی و عظمت بی نظیر داد و پیروزی  انقلاب اسلامی حیات جدیدی به اسلام بخشید.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، همراهی مردم و جانفشانی و ایثارگری‌های شهدا محقق شد و برای حراست و پاسداری از آن باید همیشه ولایتمدار و در خط ارزش‌های اسلامی باقی بمانیم.

نمازی گفت: انقلاب اسلامی برای ملت و کشور دستاوردهای بی نظیری به همراه داشته که باید قدر آن را دانست و رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی و بلوغ سیاسی از جمله دستاوردهای مهم حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد بر حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی به خصوص راهپیمایی مردمی 22 بهمن تاکید کرد و این حضور را یک تکلیف دینی و انقلابی دانست و گفت: امروز بیداری اسلامی جهان الهام گرفته از انقلاب اسلامی است و حضور حداکثری مردم در  راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه محکمی برای نظام بوده و دشمنان را مایوس خواهد نمود.

نمازی گفت: یوم الله 22 بهمن، روز شکست توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است و دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا از حضور گسترده  مردم در راهپیمایی امسال وحشت دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا