نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار با اعضای کمیته دانشجویان و اساتید ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی یزد سیر حرکتی انقلاب توسط امام راحل را یک سیر برگرفته از امداد الهی برشمرد و ادامه داد:امام خمینی (ره) با بهره گیری از عنایات خدا ابتدا به بیداری مردم این همت گمارد و سپس با حضور در نجف اشرف حقیقت انقلاب را برای علمای جهان اسلام روشن ساخت و برای جهانی شدن این انقلاب از فرصت هجرت در پاریس نهایت استفاده را برد.
آیت الله ناصری مطرح شدن تز حکومت اسلامی توسط امام راحل را پاسخی به همه کسانی دانست که معتقد بودند اسلام توان حکومت کردن ندارد و پیاده کردن فرامین خدا و قران را اصلی ترین هدف حکومت اسلامی معرفی کرد.
امام جمعه یزد انقلاب اسلامی ایران را یک دریچه گشوده شده به سوی انقلاب جهانی حضرت مهدی (ع) قلمداد کرد و اظهار امیدواری کرد بزودی شاهد آن باشیم که با تلاشی که توسط ملت ایران صورت می گیرد و به پرچمداری جوانان این مرز و بوم در لشکر خوبی ها زمینه حکومت جهانی آماده شود.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره با حدیث ثقلین تمسک به قران و عترت را راه سعادت دنیوی و اخروی همه انسانها برشمرد و انقلاب اسلامی را علاوه بر دگرگون نمودن شرایط حامیت یک نوع دگرگون کننده قلوب ملت ایران دانست.
 
آمادگی ایمانی،نظامی و اقتصادی جامعه،خدمت برای رضای خدا و شرایط حاکم اسلامی از دیگر مواردی بود که آیت الله ناصری در این دیار به آن پرداخت.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا