رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر گفت: به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و امدادی در شهرستان اشکذر برپا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ اعظم شهرستانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و امدادی در شهرستان اشکذر برپا شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و تجهیزات امدادی هلال‌احمر، به مدت یک هفته آماده بازدید علاقمندان است، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه فرهنگی و امدادی یکی از  راه‌های موثر معرفی تجهیزات، امکانات امدادی و نجات برای آشنایی سایر اقشار جامعه است.

 اعظم شهرستانی با تاکید بر اینکه نمایشگاه برپا شده گزارش مصور از فعالیت‌های هلال احمر شهرستان اشکذر بوده که تمام امکانات فرهنگی و آموزشی برای بازدید‌کنندگان ارائه شده است، گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی شهروندان با تجهیزات، امکانات هلال‌احمر و نحوه عملکرد تیم‌های امداد و نجات است.

وی افزود: از برنامه‌های دیگر جمعیت هلال‌احمر شهرستان اشکذر در کنار برپایی نمایشگاه، آموزش‌ امداد و کمک‌های اولیه برای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا