عالی ترین مقام اجرایی استان خطاب به جانبازان قطع نخاعی با بیان اینکه " تحمل شرایط سخت جانبازی از سوی شما قطعاً در درگاه خداوند متعال ماجور خواهد بود" خاطر نشان نمود: حضور شما در میان آحاد مردم، درس بزرگی از صبوری، تحمل ، بردباری و پایبندی به اعتقادات دینی و دفاع جانانه شما از اسلام است و مسئولین نیز باید از شما در قبال مشکلات متعددی که وجود دارد درس بگیرند و آنگاه که با صبر و متانت شما مواجه میشوند بیاموزند تا در رفع مشکلات مردم نیز، صبوری و مجاهدت پیشه کنند و ظرفیتشان را در مواجهه با سختیها افزایش دهند .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، " سید محمد میرمحمدی" ظهر دوشنبه 13 بهمن ماه و در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور در مرکز توانبخشی ثامن الائمه(ع) یزد، با تنی چند از جانبازان قطع نخاعی این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
استاندار یزد گفت: دهه فجر، یادآور تلاشها و مبارزات مردمی است که نمونه های آن شما عزیزان هستید، چه عزیزانی که دوره انقلاب جانباز شدند و چه عزیزانی که در دوران دفاع مقدس به فیض جانبازی نائل آمدند.
وی افزود: ما به این مکان آمده ایم تا از شما الگو بگیریم ، شما که سمبل مقاومت و الگوهای صبر و استقامت و بزرگ معلمان انقلاب هستید.
عالی ترین مقام اجرایی استان آنگاه با بیان اینکه " تحمل شرایط سخت جانبازی از سوی شما قطعاً در درگاه خداوند متعال ماجور خواهد بود" خاطر نشان نمود: حضور شما در میان آحاد مردم، درس بزرگی از صبوری، تحمل ، بردباری و پایبندی به اعتقادات دینی و دفاع جانانه شما از اسلام است و مسئولین نیز باید از شما در قبال مشکلات متعددی که وجود دارد درس بگیرند و آنگاه که با صبر و متانت شما مواجه میشوند بیاموزند تا در رفع مشکلات مردم نیز، صبوری و مجاهدت پیشه کنند و ظرفیتشان را در مواجهه با سختیها افزایش دهند .
میرمحمدی تصریح کرد: شما دلداگان به حق تعالی هستید و در جهت تجلیل از شما که جانتان را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از دین و اسلام تلاش کرده اید و صبورانه مقاومت میکنید چه میتوان گفت که ارزشمند باشد؟
استاندار یزد خطاب به جانبازان قطع نخاعی استان افزود: شما فرشتگانی هستید که وجودتان موجب دلگرمی ما و نسل امروز و فرداست چرا که با خدا معامله کرده اید و ما وظیفه داریم تا در قبال شما هر آنچه از دستمان بر می آید انجام دهیم .
وی خاطر نشان نمود: تنها حضور ما در این مکان، نشان توجه به شما نیست، بلکه جان و دل مسئولین همواره با شما و همه عزیزانی است که در سراسر کشور شرایط شما را دارند و دعا میکنیم که شما کمتر آسیب ببینید و روحیه والای شما روزبروز متعالی تر شده و ارتقاء یابد و بدیهی است که وجود، خاطرات، شرایط زندگی و ایمان عمیق شما برای دیگران درس زندگی است و شما نسل آینده را در قبال همه توطئه ها و آسیبها بیمه میکنید.
استاندار یزد در پایان از جانبازان حاضر خواست تا دعا کنند که مسئولین، خدمتگزاران امین و صادقی برای مردم باشند و آنگاه گفت: شما در دفاع از دین و اسلام وناموس این ملت از هیچ کوششی دریغ نکردید و مشکلات را با دل و جان خریدید و امیدوارم مسئولین قدردان این جانفشانیها و ایثارگریها باشند.
گفتنی است پس از سخنان استاندار یزد، تنی چند از جانبازان حاضر در این مکان، به بیان دیدگاه ها و مسائل و مشکلات خود پرداختند و استاندار یزد نیز به مدت یک و نیم ساعت به پاسخگویی به پرسشها و توضیح پیرامون مطالب مطروحه از سوی ایشان پرداخت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا