به گزارش روابط عمومي اداره كل فرودگاههاي استان يزد ، همزمان با آغاز دهه فجر، صبح امروز مراسم استقبال نمادین از تمثال امام خمینی (ره) در فرودگاه بين المللي شهید آيت الله صدوقی یزد با حضورامام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان ، مديركل فرودگاههاي استان يزد ، مدیران دستگاه‌های اجرایی، روحانيون، نيروهاي نظامي و انتظامي ،خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) تمام اقدامات خود را برای رضای خداوند متعال انجام داد و چون کار ایشان برای خدا بود به همین دلیل موفق و پیروز شدند.

آیت الله محمدرضا ناصری افزود: تا زمانی که اتحاد خود را حفظ کرده و کارها را با تاسی از ائمه اطهار (ع) و فقط برای رضای خدواند متعال انجام دهیم قطعا در همه کارها موفق و پیرورز خواهیم بود.

وی اظهار کرد: از انقلاب اسلامی ایران در تمام نقاط دنیا به عنوان الگوی آزادگی و قیام مردمی یاد می شود و بیداری اسلامی که در سایر کشور ها به وجود آمده از برکت خون شهدای انقلاب اسلامی ایران است.

در ابتداي اين مراسم سعداله وطن خواه مديركل فرودگاههاي استان يزد ضمن خوش آمدگويي به حضار ، گفت: دهه مبارک فجر، نمایش شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ایران است که باید آن را گرامی‌ داشت.

شرکت کنندگان در این آیین باشکوه، ضمن حمل تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی از پله های هواپیما، آن را گلباران کردند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا