در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اجتماع بزرگ من عاشق محمدم با حضور  امام جمعه، فرماندار و قشرهای مختلف مردم شب گذشته در امامزاده عبدالله(ع)بافق برگزار شد

به گزارش یزد فردا از بافق ،فرمانده بسیج راه آهن کشور در جمع نمازگزارن این اجتماع مردمی توهین به پیامبر گرامی اسلام را اقدامی غیراخلاقی و غیر انسانی دانست  و گفت : دشمنان برای رسیدن به مقاصد شوم خود اقدام به توهین مقدسات مسلمانان می کنند که این توهین ها هرگز نمی تواند جلوی نورانیت اسلام و اسلام خواهی را بگیرد.

سرهنگ "داوود عباس زاده" در ادامه به جايگاه پيامبر در قلوب مسلمانان اشاره كرد و افزود:اين ارادت و محبت مسلمانان به پيامبر (ص) با هيچ توطئه اي كم نخواهد شد.

وی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپائی اشاره نمود و افزود: این پیام برخواسته از تیز بینی و ژرف نگری معظم له برای بصیرت بخشی جوانان غیر مسلمانی که آینده کشور و ملتشان در دست آنها است را دارد.

این مقام مسئول ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اندیشه اسلامی ناب و ارادت و محبت به اهل بیت(ع) و پیروی از قیام امام حسین(ع) است.

فرمانده بسیج راه آهن کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  اظهار داشت :شهدای ما همان ادامه دهندگان راه سرخ عاشورا و قیام امام حسین(ع) هستند که تا همیشه تاریخ با عزت نامشان زنده خواهد ماند.

یادآور میشود فرماندهان بسیج و مسئولان امور ایثارگران راه آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن زیارت حرم حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) در نماز جماعت مغرب و عشاء و اجتماع من عاشق محمدم (ص)  که در این امامزاده برگزار گردید شرکت نمودند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا