مدير كل ورزش و جوانان و رييس كميته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان يزد بر اضافه شدن چاشني شادي و نشاط و دخيل كردن خانواده‎‎ها در وي‍ژه برنامه‎‎ها و مسابقات ورزشي ايام الله دهه فجر در استان تاكيد كرد.

مسعود شريعتي" در جمع مديران روابط عمومي هيات‎‎هاي ورزشي استان كه با حضور "داوود پاك طينت" مدير كل روابط عمومي استانداري و رييس كميته اطلاعرساني ستاد ايام الله دهه فجر برگزار شد، مسئوليت روابط عمومي‎‎هاي ورزشي را به مراتب سنگين‎‎تر از روابط عمومي ساير دستگاه‏‏ها خواند و گفت: در دنياي امروز ورزش به تنهايي يك رسانه است چرا كه برندهاي مختلف صنعتي و توليدي به دنبتال ورزش براي تبليغات محصولات خود هستند.

وي يكي ديگر از وجوهات اهميت روابط عمومي هيات‎‎هاي ورزشي را فعاليت بي مزد و مواجب در اين تشكل‎‎ها ذكر كرد و افزود: روابط عمومي‏‏هاي ورزشي در واقع حلقه واسط بين مسئولان ورزشي و نيازهاي قشر ورزشكار جامعه و علاقمندان اين حوزه هستند.

وي با اشاره به نقش ورزش در سلامت و پويايي جامعه و اهميت فرهنگ‎‎سازي در اين رابطه، اين رسالت عظيم را سنگين خواند و خواستار غفلت نكردن در اين مقوله از سوي فعالان آن شد.

شريعتي با اشاره به درگير بودن روابط عمومي‎‎هاي ورزشي عمدتاً با قشر جوان جامعه، از روابط عمومي‎‎هاي هيات‎‎هاي ورزشي در ايام الله دهه فجر به عنوان حلقه واصل بين نسل امروز و گذشته انقلاب از طريق برنامه‎هاي مختلف ياد كرد.

اين مسئول در پايان تاكيد كرد: روابط عمومي‏‏ها در ويژه برنامه‏‏ها و مسابقات دهه فجر، چاشني شادي و نشاط و دخيل كردن خانواده‎‎ها را اضافه كنند و از اين طريق علاوه بر انسجام بخشي خانواده‎‎ها، بحث همگاني شدن ورزش را دنبال كنند.

"داوود پاك طينت" مدير كل روابط عمومي استانداري يزد نيز با اشاره به ارتباط روابط عمومي‎‎هاي ورزشي با قشر جوان، دهه فجر را بهترين فرصت براي احيا و ترويج گفتمان امام(ره) در بين جوانان ذكر كرد.

وي به مشكلاتي مانند بي‏‏نظمي، بي‎‎برنامگي و بي‎‎احترامي به بزرگترها به عنوان برخي مشكلات موجود در جامعه اشاره كرد و گفت: تنها در رابطه با همين سه مورد در هر كدام از رشته‎‎هاي ورزشي مي‎‎توان مروج رفع انها بود چرا كه در ورزش داشتن نظم و برنامه و احترام به پيشكسوتان از اصول است و اگر نگاه علمي به ورزش داشته باشيم مي‎‎توانيم از طريق ان بسياري از مشكلات جامعه را مرتفع كنيم.

پاك طينت با اشاره به پورتال وي‍ژه اخبار دهه فجر روي پورتال استانداري، از تمركز اخبار و برنامه‎‎هاي اين ايام الله روي اين پورتال براي دسترسي راحت‏‏تر و نيز ارزيابي عملكرد بخش‎‌‎هاي مختلف خبر داد.

گفتني است، در اين نشست"رضا نارگاني" مدیر روابط عمومی  اداره کل  ورزش و جوانان  و دبیر كميته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر ، "آزاده دهقان" نائب رييس امور بانوان اين اداره كل و مسئولان روابط عمومي‎‎هاي ورزشي استان به تشريح برنامه‎‎هاي خود در اين ايام الله پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا