معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: مردم در صورتی به میدان می آیند که متوجه شوند که مسئولین نظام جمهوری اسلامی اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می نمایند، بنابراین اگر اهداف ما در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد خود به خود، مردم به میدان می آیند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، " عباسعلی رضایی " روز پنج شنبه 18 دیماه در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که هنوز ما نتوانسته ایم آن جور که باید بحث بزرگداشت دهه مبارك فجر را مردمی نماییم و برنامه ها بیشتر در قالب ارگان ها و نهادهای دولتی صورت می گیرد ، بنابراین باید دراین زمینه علاوه بر دخیل بودن ارگان های دولتی مردم را هم دخیل نماییم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با اشاره به حضور پر رنگ هر ساله مردم در راپیمایی 22 بهمن گفت : در سال گذشته با توجه به اینکه تغییر و تحولاتی در کشور خصوصاً با روی کار آمدن دولت تدبير و اميد ایجاد شد شاهد حضور همه ی اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن بودیم.
وی ادامه داد: ممکن است بعضاً مشکلاتی وجود داشته باشد ولی ما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا وقتی که بحث دهه فجر و نظام جمهوری اسلامی در میان است عزم خود را جزم نمایيم و سعی کنیم با آن انسجام و وحدتی که در بین جامعه ایجاد می کنیم در صحنه حضور داشته باشیم چرا كه همه ی ما پایبند به این اصول و مباحث هستيم.
رضایی افزود: بحث هايی که باید درکمیته پشتیبانی مطرح و پیگیری بشود یکی بحث تامين هزینه هایي است که در كميته هاي مختلف جهت اجراي برنامه ها انجام مي گيرد و دیگری بحث هماهنگی بین دستگاه ها در طول این مدت برای در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه است که در دهه فجر لازم است .
این مقام مسئول اظهار داشت: باید برنامه اي منسجم داشته باشیم و بر اساس آن تکلیف خود را مشخص کنیم و بدانیم که مشکلات ما در این زمینه چیست.
وی ادامه داد: هدف ما این است که مردم در صحنه باشند، بنابراین باید بدانیم که مردم جدا از بعد سیاسی که در این دهه حضور دارند چه چیزی را می خواهند که در برنامه های دهه فجر به آن توجه کنیم .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد تصریح کرد: اگر مردم در صحنه حضور نداشتند ما این نظام را نداشتیم ، بنابراین باید تمام تلاش خود را معطوف به اين امر سازيم تا حضور مردم را در ایام ا... دهه فجر پررنگ تر نماییم .
وی افزود: ما باید نظارت بیشتری را نسبت به رده های پایین تر داشته باشیم تا مشکلاتی برای مردم به وجود نیاید و زمانی برای مردم مشکل ایجاد می شود که متوجه بشوند در جايی که لازم نبوده هزینه شده است، بنابراین ما باید نظارت خود را افزایش دهیم تا هزینه های بي مورد و بدون هدف صورت نگیرد.
"رضایی" خاطر نشان کرد: مردم در صورتی به میدان می آیند که متوجه شوند که مسئولین نظام جمهوری اسلامی اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می نمایند، بنابراین اگر اهداف ما در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد خود مردم به میدان می آیند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در پایان ادامه داد: ما باید همیشه شور و حرارتی که در مردم انقلاب وجود داشته و منجر به حضور زن و مرد در صحنه انقلاب شد را به یاد داشته باشیم .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا