نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت،"محمود زارع رشکوییه" در این نشست با گرامیداشت فرا رسیدن هفته وحدت به حادثه عزیز ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: افتادن تمام بت ها در بتکده‌ها، شکسته شدن ایوان کسری و سقوط چهارده کنگره‌ آن، خشک شدن آب دریاچه ساوه، پیدا شدن آب در سرزمین خشک سماوه،  خاموش شدن آتشکده فارس پس از هزار سال، برآمدن نوری از سرزمین حجاز تا به مشرق و باطل شدن سحر ساحران از مهم ترین اتفاقاتی بود که در هنگام میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) آشکار شد.

فرماندار تفت با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم در رابطه با حضرت محمد(ص)، آن را نشانه شان و جایگاه بی نظیر آن حضرت برشمرد و گفت: ما امروز به عنوان امت اسلامى در برابر این نعمت بزرگ قرار داریم و باید با همه توان در ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص) و آموزه های اصیل اسلامی بکوشیم تا به جامعه ای الگو در همه عرصه ها بدل شویم.

وی با بیان این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز بر مبنای آموزه های اصیل اسلام ناب محمدی(ص) بنا شده است به روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران اشاره کرد و گفت: با بررسی رویدادهای آن تاریخ، به روشنی در می یابیم که دهه مبارک فجر مملو از الطاف الهی در راستای استقرار نظام جمهوری اسلامی است.

زارع با اشاره به نقش اتحاد و وحدت مردم در راستای خلق این انقلاب عظیم اظهار داشت: ضرورت کنونی کشور نیز به فرموده ریاست جمهوری وحدت، همبستگی و انسجام ملی است و باید این موضوع در دهه مبارک فجر مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: عبور از همه مشکلات کشور در طی طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی در سایه وحدت و همبستگی عموم مردم بوده و تداوم این روند نتایج ارزشمندی را در پی خواهد داشت.

فرماندار تفت ادامه داد: باید پیام صلح و دوستی و آزادگی ملت رشید ایران به هنرمندی هر چه تمام تر برای جهانیان تبیین شود تا دشمنان اسلام و انقلاب ناامید و آزادیخواهان جهان و دوستداران انقلاب امیدوارتر گردند.  

وی همچنین با اشاره به نقش رهبری حکیمانه، عارفانه و شجاعانه معمار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: نقش حضرت امام خمینی(ره) در هدایت آگاهانه مردم در پیروزی انقلاب باید در این ایام به روشنی تبیین شود چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) این انقلاب در هیچ جای دنیا بدون نام خمینی شناخته نمی شود.

در ادامه این نشست با معرفی مسئولان، دبیران و اعضای کمیته های 20 گانه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در خصوص برنامه ها و مراسم های هر کمیته در این رابطه بحث و تبادل نظر شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا