گروه استان ها- جانشين فرمانده محترم ناجا در جمع مقامات و مسئولين سياسي، امنيتي، نظامي و انتظامي استان يزد، اعتماد مردم به پليس را بالاترين سرمايه ناجا برشمرد و گفت: با همكاري مردم با نيروي انتظامي امروز شاهد وضعيت امنيتي مطلوبي در كشور هستيم.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار "حسين اشتري" در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان يزد، مردم اين استان را مردماني مؤمن، متدين، سخت كوش و دلسوز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و ادامه داد: مردم اين استان ارادت خود را به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در طول مدت 8 سال جنگ تحميلي با تقديم شهيدان و جانبازان بسيار سرافراز ثابت كرده اند.

سردار اشتري وظيفه پليس را در قبال مردم يزد انجام خدمتي صادقانه برشمرد و اظهار داشت: بالاترين خدمت در اين استان تامين نظم و امنيت و آرامش براي اين مردم مؤمن و ولايت مدار است كه به شكر خداوند متعال درصد بالايي از ا ين امر مهم در سالهاي گذشته محقق شده است.

جانشين ناجا در خصوص شاخص امنيت در استان يزد گفت: تقريبا در استان يزد كاهش جرايم را نسبت به سال گذشته شاهد هستيم،كه انشاء ا... با جديت پليس يزد و همكاري و هماهنگي تمامي مسئولين استاني جرايم به همين منوال كاهش يابد.

اين مقام ارشد انتظامي؛ استان يزد را به دليل داشتن موقعيت خاص جغرافيايي و عبور مسيرهاي مختلف منطقه­اي، استاني مهاجرپذير، ترافيكي و محل ترانزيت موادمخدردانست و تصريح كرد: يكي از موضوعاتي كه خاص اين استان است مبحث حضور باندهاي موادمخدر مي باشد، و لذا پليس بايد در جهت كنترل اين موضوع با تقويت پاسگاهها و گلوگاههاي ايست و بازرسي اقدامات مؤثري را انجام دهد.

سردار اشتري با اعلام موضوع كاهش درصد تلفات و حوادث جاده اي در سال 93 اظهار اميدواري كرد كه با تدبير فرمانده محترم ناجا و ابلاغ دستورالعمل مربوطه تا پايان سال 93شاهد كاهش 20 درصدي تلفات و تصادفات جاده اي باشيم.

سردار اشتري وضعيت استان يزد را از لحاظ احساس امنيت در جايگاه بسيار خوب 25 كشوري اعلام كرد و افزود: با توجه به سخنان گهربار مقام معظم رهبري در خصوص روحيه جهادي و مديريت جهادي، لذا پليس هم بايد با تمام توان و روحيه اي فداكارانه و ايثارگرانه تمام تلاش خود را در جهت برقرار كردن نظم و امنيت مطلوب در كشور به كار گيرد.

جانشين نيروي انتظامي كشور، جابجايي ها در ناجا را به دليل موضوعات كاري و ضعف مديريتي ندانست و تصريح كرد: نيروي انتظامي داراي يك برنامه مدون و سياست گذاري شده است كه اين برنامه ها و سياست هاي كاري از طرف فرماندهي معظم كل قوا و همچنين فرمانده محترم ناجا تدوين شده و در سراسر كشور هم فرماندهان پليس آن را اجرا مي كنند و همه فرماندهان پليس ادامه دهنده ي سياست هاي كلي ناجا بوده و لذا مي توانند حركت كلي اين برنامه ها را در راستاي اهداف پيش بيني شده با توانمندي هايي كه دارند شتاب دهند.

وي يكي از بالاترين و بزرگ ترين نعمت هاي الهي كشورمان را وجود با بركت مقام معظم رهبري برشمرد و افزود: امروزه با نگاهي گذرا به اتفاقات و مسائل مختلف در كشورهاي همسايه و پيرامون خودمان متوجه وجود امنيت و احساس امنيت و آرامش در ايران اسلامي مي شويم كه اين چيزي نيست جز لطف الهي و عنايات خاص آقا امام زمان(عج) و همچنين تدابير و رهنمودهاي مقام معظم رهبري به عنوان رهبري سياسي و ديني؛ و لذا خلاء وجود اين رهبري و گوهر بزرگي كه در اختيار مردم عزيز ما هست در كشورهاي ديگر حس مي شود.

سردار اشتري افتخار كاركنان ناجا را به عنوان سربازان ولايت ايجاد امنيت و احساس امنيت را كه از تدابير فرمانده ناجا است برشمرد وگفت: با تدابير فرمانده نيروي انتظامي، قرارگاه عملياتي مبارزه با سرقت تشكيل و راه اندازي شده و اولويت ديگر كار ناجا برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان و طرح هاي امنيت اجتماعي و همچنين كاهش جرايم است.

گفتني است در اين مراسم سردار اشتري؛ طي حكمي و از طرف فرمانده محترم ناجا سرهنگ" ايرج كاكاوند" را به عنوان فرمانده جديد انتظامي استان يزد معرفي و از زحمات و تلاشهاي شبانه روزي سردار " منوچهر امان اللهي" در ايجاد امنيت و آرامش مردم استان يزد تقدير و تشكر كرد.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا