یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرپلیس:رییس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری عامل فروش 3 ساله داروهای غیر مجاز در شاهرود خبر داد و گفت: عملیات پانگه آ 7 برای مبارزه با عرضه كنندگان داروهای غیرمجاز در فضای مجازی اجرا می گردد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس:،سرگرد سید علی میر احمدی" در تشریح جزییات این مطلب گفت: در اجرای عملیات پانگه آ 7 و در رصد فضای مجازی به منظور مبارزه با سایت های فروشنده داروهای غیر مجاز، ماموران پلیس فتا یك سایت تبلیغ و فروش این داروها را شناسایی كردند.

میر احمدی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس فتا مشخص شد سایت مورد نظر متعلق به فردی مذكر ،  اهل و ساكن شاهرود می باشد.

وی به هماهنگی با مرجع قضایی اشاره و اضافه كرد: با تلاش ماموران پلیس فتای شاهرود متهم دستگیر و در بازجویی های فنی لب به اعتراف گشود و پرده از فعالیت غیر مجاز خود در فروش داروهای غیر مجاز از طریق اینترنت برداشت.

میر احمدی بر اجرای مستمر این عملیات در فضای مجازی تاكید كرد و اهداف آن را كشف محصولات تقلبی و غیر مجاز، جلوگیری از فعالیت تجاری غیر قانونی، افزایش آگاهی عمومی از خطرات خرید و مصرف محصولات دارویی و پزشکی از وب سایت های غیر مجاز و شناسایی تولید و توزیع کنندگان محصولات دارویی تقلبی معرفی كرد.

رییس پلیس فتای استان سمنان با بیان این مطلب كه متهم پس از تكمیل تحقیقات به دادسرای شاهرود معرفی شد، به عموم كاربران اینترنتی توصیه كرد: از اعتماد به سایت های تبلیغ و فروش خدمات و داروهای بهداشتی درمانی در فضای مجازی پرهیز كنید و در صورت مواجه با هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس  Cyberpolice.ir بخش تماس با ما و یا با ایمیل semnan_fata@police.ir اطلاع دهید.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا