یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرپلیس:رئیس پلیس فتا كرمان گفت: پزشكان دقت كنند طعمه شیوه جدید كلاهبرداری كه جامعه پزشكی را هدف قرار داده است، نشوند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس:سرهنگ " كامبیز اسماعیلی" در تشریح این خبر ادامه داد: در این روش كلاهبرداری فردی كه خود را دكتر و معاون درمان یكی از ادارات كل استان معرفی می كند با تماس تلفنی با پزشكان از آنها می خواهد تا با در دست داشتن كارت عابر بانك خود به نزدیك ترین عابر بانك جهت انتقال پول ویزیت كاركنان آن اداره مراجه نماید.

وی افزود: بعد از مراجعه فرد در جلوی عابر بانك با چرب زبانی و استفاده از تكنیك های عملیات روانی یا رمز دوم كارت را احصا می كند یا فرد بدون اینكه متوجه باشد مبلغی را به كارت مورد نظر كلاهبرداران كارت به كارت می كند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: این كلاهبرداران كه جامعه پزشكی را هدف قرار داده اند تا جایی پیش رفته اند كه حتی یكی از قربانیان را در ساعت 2 بامداد جلوی عابر بانك كشانده و حساب او را اینترنتی سرقت نموده اند.

رئیس پلیس فتا كرمان به شهروندان در این خصوص توصیه كرد: شهروندان توجه داشته باشند برای اینكه مبلغی به حسابشان واریز شود اصلا نیازی به حضور در جلوی عابر بانك نیست.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا