یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرپلیس: فرمانده انتظامی استان یزد در دیدار با مدیركل اداره ورزش و جوانان، ورزش را یكی از اصول موفقیت پلیس دانست.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس: سردار" منوچهر امان اللهی" ضمن تقدیر و تشكر از همكاری اداره كل ورزش و جوانان یزد و همچنین هیئت های ورزشی در خصوص گسترش و توسعه ورزش در این فرماندهی گفت: امروزه ورزش در سازمان پلیس نهادینه شده و مسئولین ناجا هم روی این اصل تاكید دارند و لذا این فرماندهی هم در همین راستا و در جهت حفظ توان رزمی كاركنان خود و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین نیروهای پلیس از این امر مجرا نیست .

سردار امان اللهی با اشاره به انجام كارهای مثبت و مهم درخصوص ورزش كاركنان پلیس یزد خاطر نشان كرد: در طول این چند سال پلیس یزد در رشته های ورزشی گوناگونی موفقیت كسب كرده و دارای عناوین قهرمانی بسیاری در بین كاركنان هستیم.

فرمانده انتظامی استان یزد نگاهی هم به ورزش در بین خانواده كاركنان كرد و گفت: معاونت تربیت و آموزش این فرماندهی با اخذ قرارداد با سالن های ورزشی و همچنین استخرهای شنا و برگزاری كلاس های آموزشی ورزشی، سعی در ایجاد روحیه ورزشی در بین خانواده كاركنان نیز دارد.

در ادامه آقای شریعتی رییس اداره كل ورزش و جوانان استان یزد؛ رویكرد ورزشی سازمان پلیس یزد را در مقایسه با دیگر ادارات استان بسیار بالاتر و مطلوب تر برشمرد و افزود: ما امروزه شاهد پلیسی ورزشكار و ورزیده در سطح جامعه هستیم كه این مسئله در پیشگیری از بسیاری از معضلات و مشكلات جوامعه تاثیرگذار است.

گفتنی است در این دیدار جانشین، معاون هماهنگ كننده و معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان یزد سردار امان اللهی را همراهی كردند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا