یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:فردی كه با تبلیغ سایت های اینترنتی با مضمون فروش لپ تاپ و گوشی تلفن همراه اقدام به فریب كاربران نموده ولی هیچ كالایی را برای آنها ارسال نمی كرد توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد..

متن خبر:

به گزارش واحد دریافت خبریزدفردا بنا براعلام پلیس فتا:با شكایت یكی از شهروندان كه اظهار می داشت در اینترنت با وب سایتی آشنا شدم كه در آن اقدام به تبلیغ گوشی تلفن همراه و لپ تاپ با قیمت های مناسب كرده بود كه اینجانب اقدام به خرید یك عدد گوشی تلفن همراه نمودم.

وی گفت: پس از خرید كالا مبلغ مورد نظر را به حساب فروشنده واریز كردم ولی بعد از مدتی از طرف فروشنده در حالیكه جوابگوی تلفن هم نبود هیچ كالایی ارسال نشد .

سرهنگ مرتضوی سرپرست پلیس فتا استان اصفهان در رابطه با پیگیری پرونده به خبرنگار ما گفت: موضوع در دستور كار كارشناسان این پلیس قرار گرفت تا اینكه پس از جستجوهای كارشناسی و انجام اقدامات موردنیاز،متهم شناسایی و دستگیر شد.

"مرتضوی" با اشاره به اینكه كاربران می بایست مراقب این گونه كلاهبرداران باشند ، توصیه كرد:در هنگام خرید اینترنتی از سایت های معتبر و قابل اطمینان خرید انجام دهید كه یكی از نشانه های اینگونه سایت ها قابل اطمینان نماد الكترونیكی آنهاست كه باید داشته باشند.و همچنین از سایت هایی خرید انجام دهید كه وجه را هنگام تحویل كالا دریافت می نمایند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا