یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرپلیس"رئیس پلیس فتای کرمانشاه از دستگیری سارق اینترنتی خبر داد که اقدام به برداشت 40 میلیون ریال کرده بود.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنا براعلام پلیس فتا:،در پی شكایت یکی از شهروندان مبنی بر اینكه مبلغ چهل میلیون ریال از حساب وی به صورت اینترنتی سرقت شده است .
با تلاش کارآگاهان و هماهنگی با مراجع مربوطه محرزشد پول کسر شده طی چند نوبت جهت خرید اینترنتی به ویژه كارت شارژ مورد استفاده قرار گرفته است که با بررسی های بیشتر متهم كه مسئول خدمات اینترنتی بود شناسایی و پس از دستگیری به اداره پلیس هدایت شد.
متهم در بازجویی های فنی پلیس اذعان داشت ، یکی از مشتری ها که برای انجام کارهای بانکی به مغازه ام رجوع کرده بود و رمز و شماره جساب خود را در اختیارم قرار داد که پس از انجام دادن کار اقدام به یاداشت رمز و شماره حساب وی نمودم .
سرهنگ " زحمتکش " خاطر نشان كرد: درصد بالایی از پرونده های پلیس فتا برداشت غیر مجاز از حساب می باشد كه اكثر این برداشت ها بدلیل اعتماد كردن و در اختیار قرار دادن كارت به دیگران بوده است لذا توصیه می شود به هیچ وجه كارت بانكی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و رمز بانكی خود را در فواصل زمانی مناسب تغییر دهید.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا