اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با صدور پیامی با گرامی داشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر گفت: خرمشهر، نماد غیرت، شهادت طلبی، پایداری و ایثار ملت ایران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی این اداره کل در بخشی از این پیام آمده است: آزادی خرمشهر و شکست دشمن بعثی، نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس است؛ چرا که اوج ذلت دشمن بعثی و حامیان آنها را نشان داد.

این پیام می افزاید: روز سوم خرداد، فرصت مناسبی است تا مردم و جوانان را بیشتر با حوادث جنگ و دستاورد های آن آشنا كنیم.

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای آزاد سازی خرمشهر اعلام کرد: فتح خرمشهر را باید یك حادثه بی نظیر در دوران دفاع مقدس و اوج شجاعت بسیجیان دلاور نامگذاری كرد.

آزادسازی خرمشهر، حماسه ای بس عظیم بود كه هرگز از ذهن مردم پاك نمی شود و حماسه خرمشهر یك حماسه عظیمی است كه موجب عزت ایران شد و این پیروزی بزرگ اوج حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود.

آزادسازی خرمشهر به عنوان یادگاری بزرگ و با ارزش از دوران هشت سال دفاع مقدس و یكی از نشانه های اقتدار رزمندگان ما در این دوران است و این حماسه به عنوان یكی از مهمترین دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا