دو روزنامه بشارت نو یزد که 12 سالگی حضور خود در عرصه رسانه های مکتوب تجربه می کند  که جادارد 12 سال تلاش شبانه روزی دهها نفر از فعالان رسانه ای به مدیریت آقای جواد آذرنگار ارج نهاده و ضمن تبریک به همه کسانی که در طول 12 سال گذشته با حمایت های معنوی و حضور فیزیکی خود قدم به قدم در انتشار این رسانه وزین گام برداشته اند   خسته نباشید عرض نموده وبا آرزوی موفقیت هرچه بیشتر عزیزان همکار در دوروزنامه بشارت نو  مطلبی را که تحت عنوان 12سالگی بشارت نو منتشر شده است با هم مرور کنیم :

 

12سـاله شدیم!

 

گذاشتن کیکی با 12 شمع روی میز تحریریه روزنامه ها اتفاق مبارکی است. در روزگاری که بسیاری از نشریات به دلیل سختگیری ها، فقدان حمایت مالی، عدم اشتیاق به مطالعه و وفور وسایل ارتباطی در تنگنا قرار گرفته اند دو رقمی شدن سال های عمر یک روزنامه را باید جشن گرفت. بشارت نو 12 ساله شد.

این اتفاق را اگر تنها به پای مدیریت روزنامه یا اعضای تحریریه و تیم پشتیبانی بنویسیم «ره به ترکستان» بردن است چو بدون همراهی و همدلی خوانندگان وفاداری که در تاریک ترین روزها مثل ستاره در کویر درخشیدند امکان نداشت از میان گرداب های هایل بگذریم و امروز با افتخار 12 سالگی مان را جشن بگیریم. نوشتن کار دشواری است. فکر کردن از آن دشوارتر و پرهزینه تر! در بشارت نو 12 سال با چنگ و دندان از حرمت قلم و اهل قلم و فرهنگ دفاع کردیم، از یزد نوشتیم، از دیار مردمان صبور، از امیدهایی که در طوفان های شن هم پژمرده نشدند، از موج های عظیم و خردکننده گرانی که کاغذ را به برگ زر تبدیل کرد و نوشتن را رنج آور اما به یاری شما ماندیم و طوفان ها گذشت و حالا زنده ایم، حتی از پس توقیف دردناکی که قلم مان را شکست اما استوار ماندیم و امروز زنده ایم و مثل هر درخت دیگری پر از پرنده ایم.... بشارت نو 12 ساله شد.



شنبه 13 اردیبهشت؛همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات، سیزدهمین سالروز تولد بشارت نو هست.

این روز را به همه کسانی که با زحمتهای خودشون در این نشریه از ابتدا تاکنون سهم دارند ونیز همراهان صبور وباوفا وخوب این نشریه اعم از مسولانی که در دوران مختلف بویژه روزگار عزلت این نشریه، بشارت را همراهی کردند ومیکنند ونیز خوانندگان گرامی، اگاه، فداکار و بامحبت که این نشریه را باخواندن وحتی نقدکردن خودشون، یاری کرده ومیکنند تبریک میگوییم.

بشارت نو چیزی نیست جز حاصل زحمات همه شما و ارزش و جایگاهش هم بخاطر حرمت نفس و قلم وقدم ونظر ولطف شماهاست

بشارت نو از سال 1380 ابتدا به نام طوفان امروز با لوگويي که عکس فرخی یزدی داشت منتشر شد بعداز حدود یکسال ونیم،بالاجبار به پیک بشارت ودرسال 81به بشارت نو تغییر نام یافت، پاینده و 120 ساله باشید

آنچه در ادامه می آید بخشی از پیام های دوستان و همکارانی است که در این روز با پیامی همکاران و همراهان این نشریه را دلخوش کرده اند. بخشی از این پیام ها که برای ماندگار شدن به یادگار منتشر شده است.

 

قلم و رسالت سنگین آن،  تنها میتواند از عهده کسانی برآید که برای شعور انسان امروز از جنس زمان،  نوید بشارتی نو دهند.

هرگاه نگاهی به سیزده سال قلم زدن و روح فرسایی و ادای دین رسالت قلم بر گرده پدید آورندگان “بشارت نو “ بویژه در عصر نامرادیها بر اصحاب رسلنه میافکنم،  بخود می بالم با افرادی دوست و آشنا و همصحبت و همدرد و همداستان و همکارم که همواره برای مردمان صادق شناس سرزمینم،  بشارتی نو می دهند. دستان پر مهرتان مهربانتر و قلم تلاشگرتان بر مدار حق،  استوارتر باد.

سید امین رضوی، از فعالین حوزه رسانه

 

بادرود بی پایان بر شما و جمله دست اندرکاران نشریه وزین بشارت نو که در راه ناهموار فعالیتهای مطبوعاتی برغم تمام دشواریهای کوچک و بزرگ نمی گدارید چرخ این جریده پر محتوی و دوست داشتنی از حرکت باز ایستد

دوازدهمین سال انتشارودستاوردهای ارزشمند بشارت نو رابه سردبیر دانشمند و همکاران فرهیخته ایشان شاد باش میگویم

با ارزوی برپایی سالروزهای مکرر انتشار بشارت نو

علیرضا صادقی، خبرنگار مهریز

 

سلام بهترین و ارزنده‌ترین آغاز برای قدردانی از حضور و وجودیست که همیشه به داشتنش به عنوان استاد و دوستی گرانقدر افتخار میکنم . بشارت نو با تلاش و پشتکار وصف ناشدنی مدیر مسئولش به حق تجلی استقامت وعشق ورزی به باورهای ناب است . بدون تردید “بشارت‌نو” قبل از آفرینش آرین و آرمانش، فرزند معنوی او بوده و امروز به سهم کوچکم سالروز تولد این فرزند دوست‌داشتنی و اثرگذار را محضر پدر بزرگوار و همه متولیان حفظ و پرورش آن تبریک و تهنیت میگویم .

مریم تراشی، خبرنگار سابق نشریه

جناب آقای آذرنگار و سایر همکاران بشارت نو

سالروز زایش فرزندی از اهل فرهنگ و اندیشه که در عصر کم مهری به کنشگران خردورزی همچنان راست قامت مانده است را تبریک می گویم. آرزوی موفقیت های بیش از پیش تان را در عرصه ی ملی مسئلت دارم.

رضا سالیانی، از فعالین سیاسی-مطبوعاتی استان

 

سالگرد طلوع بشارت‌نو را به دلسوزانش و چشمه جوشانش و نگاردندگان آن و اصحاب آن رسانه ارزشمند فرخ باد عرض می‌کنم. آرزو اینکه این روزنه بشارتی باشد برای آنچه که حق مردم است. درود بر آنهایی که بشارتی نو برای مردمند.

عباس گلرسان، تهیه‌کننده صداو سیما و رییس شورای سیاستگذاری روزنه

 

برادر آذرنگار عزيز، سلام

زادروز فرزند دلبندتان، روزنامه بشارت نو را به شما و همه کساني که در اين ساليان با شوق و بغض، با تشويق ها و تهديدها و با اشکها ولبخندها، بالندگي امروز را به انتظار نشسته بودند، صميمانه شادباش ميگويم.

محمدعلی طالبی، معاون  سیاسی، امنیتی استانداری یزد و رئیس شورای اطلاع رسانی استان

 

سلام و درود

منم سالروز انتشار نخستین شماره از هفته نامه سابق و دوروزنامه فعلی رو بهتون تبریک میگم. انشاالله زودی روزنامه بشید

حمید رضا استادیان، خبرنگار پیشین سرویس ورزشی

 

آقای آذرنگار، روزنامه نگار محترم

در وصف ستایش تلاش در عرصه روزنامه نگاری همین بس که همیشه جریان ساز و تاثیرگذار بوده اید

موفقیت روز افزون و تیراژ انبوه تان آرزومندم

مهدی زمان زاده، از فعالین رسانه

 

سلام، در همه‌ی این سال‌ها که «بشارت نو» با اتکا بر همت کم‌نظیر جواد آقا آذرنگار پا گرفت و بزرگ شد، کم نبود لحظاتی که تیرهای تنگ نظران آن را نشانه می رفت و مترصد افتادنی بود تا از عمق دل هورا بکشند و کف بزنند . اما در لحظه تنگ همه فراز و نشیب ها تنها با همت مردانه‌ی آذرنگار عزیز، کار سخت و دشوار انتشار «بشارت نو» ادامه یافت و چراغ آگاهی بخشی‌اش لحظه‌ای خاموش نشد.

اینک  دوباره ۱۳ اردیبهشت ماه فرا رسیده و جا دارد این همت مردانه را ارج نهاده و بر تلاش‌هایی که آذرنگار عزیز با بشارتی نو در مسیر آگاهی بخشی  داشته و دارد، آفرین و سالروز انتشار «بشارت نو» را تبریک بگوییم.

با امید به آن که با گسترش نور آگاهی بخشی در جامعه‌مان، شاهد صبح عدالت، آگاهی و پیشرفت در میهن اسلامی‌مان باشیم.

محمد امامی- فعال حوزه رسانه و روابط عمومی

 

سلام جناب آذرنگار سالروز تولد بشارت نو بر شما و همکارانتون مبارک انشاالله بیش از پیش موفق و موید باشید                 دکتر واعظ پور

سالروز تاسیس بشارت‌نو را به همه دست اندرکاران این نشریه وزین خصوصا اقای آذرنگار تبریک میگم.

اطهره منصوری، خبرنگار و دبیرتحریریه پیشین

 

امسال بشارت نو دوازدهمین سال خود را با بهاری دیگر همچون سال‌های گذشته با تمام بدی ها و خوشی آغاز نمود. 13اردیبهشت سالروز انتشار بشارتی دیگر است. این روز را به تمام همکارانی که در این سالها در هر شرایطی کنارمان بودند، دوستانی که بودند و رفتند و... تبریک میگوییم.

همچنین به آقای آذرنگار که پای رسالت مطبوعاتی خود ماند و جنگید تبریک میگوییم. به امید 100سالگی بشارت‌نو

ستاره درخش، خبرنگار حوادث

 

سلام سالگرد انتشار بشارت نو را خدمت جناب آقاي آذرنگار تبريك عرض مينمايم. اميدوارم همه عزيزاني مه امروز تبريك گوي مديرمسئول محترمش هستند در روزهاي سخت كنارش باشند.

سید علی سیدمحسنی- خبرنگار و مدیر ویژه نامه های آفتاب یزد در تهران

 

سلام وعرض ادب منم به همه دست اندرکاران دوروزنامه وزین بشارت نو؛ بویژه به برادرعزیز و بزرگوار جناب آقای آذرنگار تبریک میگم.

عبدالحسین بین‌آبادی- یکی از فعالین سیاسی، فرهنگی استان

 

امیدوارم همیشه و در همه حال پیروز و استوار باشید و خسته نباشید واسه تمامی کسانی که  قدمی  برای بشارت برداشتند و همچنین از همکاران تحریریه، اداری و طراحی و مدیر مسول محترم جناب آقای آذرنگار کمال تشکر را داریم که زحمت زیادی جهت آگاهی مردم میکشند.

رها سالاری، همکار پیشین

 

سیزدهمین سالروز انتشار نشریه وزین بشارت نو را به  همه دوستان و علاقه‌مندان بشارت و سرور گرانقدر جناب اذرنگار عزیز شاد باش و تبریک عرض مینمایم.

ابوالفضل دهقان، خبرنگار پیشین

 

مباركا باشه ايشالله به پاي هم پير شيد. اگه يه مراسمي هم دور همي باشه خوبه‌ها بيشتر آشنا ميشيم بادوستان گروه.

فرزاد دهقانی فیروزآبادی، از فعالین اجتماعی و خوانندگان نشریه

 

سلام جواد اقا سيزدهمين سالگرد انتشار بشارت نو كه بي شك تحولي در عرصه مطبوعاتي يزد بوجود اورد را به شما و تمامي همكارانتان تبريك عرض مي كنم.

یاسر مهریزی‌زاده

از خوانندگان پرو پاقرص نشریه

 

جناب آقای آذرنگار سلام صبح اولین جمعه ماه رجب ماه نزول برکت بخیر، سیزدهمین سالگرد بشارت نو را به شما و کلیه همکاران محترمتون تبریک عرض میکنم و موفقیت روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

محمدرضا شفیعی

مدیر روابط عمومی شهرداری یزد

 

سلام درودبر شما که طاقت اوردید وتوانستید این نشریه را بصورت مستقل انتشار نمایید .نشریه ای که نامش قوت قلب دوستان است و خار چشم دشمنان.موفق وپایدار باشید.انشاا.. 100سالگیش را جشن بگیریم

محمدرضا فلاح تفتی، از فعالین رسانه

 

درود بر عزم و اراده اتان جناب آذرنگار سیزدهمین بهار بشارت نو را به شما و همکاران تبریک عرض میکنم

حمیدرضا عمادی، خبرنگار و فعال  عرصه رسانه و روابط عمومی

 

هرانکس که نشر آزادی وآزادگی کند, رستگار دو عالم است .تولد نشریه تان مبارک..

محمدی، رییس سابق آبفا

 

آقا جواد، تبريك و سپاس، قدمت به راه و قلمت در راه آزادي

امیر رضا پاکزاد مقدم- دندانپزشک و از همکاران پیشین

 

جناب آقای آذر نگار سیزدهمین سالگرد بشارت نو را به شما و کلیه همکاران محترمتون تبریک عرض میکنم و موفقیت روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

علی یاسینی، لیتوگرافی زمان

 

تبریک میگم، امیدوارم خودتون و رونامو‌تون همیشه پایدار باشید

احسان فصیحی، همکار پیشین

 

بادورد فراوان، اقای اذرنگار گرامی وعرض تبریک به مناسبت سیزدهمین سالگرد بشارت نو وهمچنین دورد به تمام دوستان بشارت نو ارزومند توفیق  هرچه بیشترشما دارم،

گیتی احمد زاده، همکار پیشین

 

سپاس دوست عزیز بی تردید پایه گذاری و انتشار روزنامه آن هم بصورت مستقل و بدون حامی همتی بلند را می طلبید که شما در این راستا متحمل زحمات زیادی شدید. ان شاالله چون کوه محکم و استوار در پناه حضرت حق باشید.

صدرالدین دهقان، نخستین سردبیر بشارت‌‌نو

 

 تولد بشارت بر پیام‌آوران مهر و دوستی و ادب بشارت و مبارکباد

‌دکتر محمد دهستانی، مشاور استاندار یزد و دبیر کل حزب اعتدال و توسعه در استان یزد

 

بشارت نو سال‌هاست بشارتی نو نیست بشارتی که امروز نه تنها برای مردمان کویر بلکه برای مردم سرزمین پارس بشارتی آشناست. برخود لازم میدانم دوازدهمین سالروز تاسیس نشریه بشارت نو را به جناب آقای آذرنگار و کلیه همکاران محترمشان تبریک و شادباش عرض کنم. به امید اینکه بشارت نو همچون گذشته رسانه‌ای باشد برای مردم .

مرتضی محمدی نژاد- نویسنده بشارت نو و عضو شورای سیاستگذاری روزنه

 

میگن واسه بودن کسی گاهی تشکر کن; بشارت نوی عزیزم از اینکه بودی،هستی و خواهی بود متشکرم، برایت بهترینها را از پروردگار آرزومندم، سالروز تولدت مبارک، تولدت را به صاحب امتیاز و مدیرمسئولت که نه، به کسی که با جان و دل تو را حامیست و همراهی کرده و میکند نیز تبریک میگویم، پاینده باشید

الهه اسلامی

 

تبریک فراوان به همه بشارتی ها از دست اندرکاران تا خوانندگان ، با آرزوی پایداری         ویدا رجایی

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا