مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد گسترش فرهنگ اسلامي در بين همكاران را متاثر از تعادل فضاي فرهنگي در اين شركت عنوان كرد

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدرضا صحتي در ديدار با مشاور استاندار ودبير ستاد اقامه نماز استان،  افراط وتفريط را مانع بزرگي بر سر راه ترويج فرهنگ نماز و ديگر فرائض ديني برشمرد و گفت : نخستين گام در راه نهادینه کردن این فرهنگ پرهیز از تفریط و افراطی‌گری است.

 وي با اشاره به فضاي متعادل فرهنگي در شركت توزيع نيروي برق ، نقش امام جماعت در برقراري تعامل خوب با همكاران را يادآور شد وافزود:‌ همکاری و تعامل امام جماعت با اعضاي شوراي اقامه نماز  در اين شركت ، نقش تاثيرگذاري را در تحقق گسترش فرهنگ اسلامی بین همكاران داشته است.

صحتي در پاسخ به دبير ستاد اقامه نماز مبني بر نگاه ويژه به روحانيون در ترويج فرهنگ صحيح مصرف خاطرنشان كرد: استفاده از روحانيون ، معلمان و رسانه ها در ترويج فرهنگ صحيح مصرف انرژي برق،به عنوان  يك اصل مهم در برنامه هاي شركت قرار دارد.

 مديرعامل اين شركت همچنين به رويكرد دولت و وزارت نيرو براي گسترش انرژي هاي تجديد پذير اشاره داشت وافزود:  بسترلازم براي استفاده مساجد ومدارس از سيستم فتوولتاييك  فراهم شده و اميدواريم گرايش به  انرژي خورشيدي براي توليد برق در استان يزد فراگير شود.

 صحتي بر تحقق منويات رهبر فرزانه انقلاب در سال اقتصاد وفرهنگ تاكيد كرد و ترويج فرهنگ ناب اسلامي وايراني به ويژه فرهنگ ديني  را در راس فعاليتهاي فرهنگي توزيع برق برشمرد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا