مردم شهر مروست با نکات آموزشی و چگونگی استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی و همچنین طریقه اشتراک پذیری آشنا شدند.

در آستانه اتصال شهر مروست به شبکه گاز طبیعی، کارشناسان شرکت گاز استان یزد با حضور در نماز جمعه این شهر به ارائه توضیحاتی در این رابطه پرداختند.

در ابتدا رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان یزد پس از بیان مطالبي پيرامون استفاده صحیح از وسايل گازسوز نظير بخاري، روشنايي، اجاق گاز، سيستم حرارت مرکزي، آبگرمکن و چگونگي صرفه جويي و درست مصرف کردن گاز طبيعي، ضمن بررسی حوادث سال های گذشته و علل به وجود آمدن آنها، هشدارهای لازم را ارائه نمود.

در ادامه سرپرست هماهنگی شهرستان های شرکت گاز استان یزد گزارشی از عملکرد این شرکت در راستای خدمات ارائه شده به مشترکین و همچنین نحوه اشتراک پذیری، نصب کنتور و بیمه حوادث مشترکین خانگی و... ارائه نمود.                                           

سید حامد رضا صفوی تأکید نمود خانواده های محترم مروست پس از لوله کشی و اخذ تأییدیه از سازمان نظام مهندسی ساختمان و ارائه مدارک لازم می توانند از ابتدای سال آینده برای مشترک شدن به اداره گاز ناحیه مروست مراجعه کنند.

گفتني است در پایان بسته های آموزشی شامل کتابچه، کتاب داستان و بروشورهای راهنمای مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی بين نمازگزاران توزيع گرديد و به سوالات و ابهامات آنها پاسخ داده شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا