دبیر ستاد هدفمند سازي يارانه هاي استان يزد گفت: از ابتدای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها تاکنون در قالب 33 مرحله بیش از 14 هزار و 880 میلیارد ریال يارانه نقدی به مردم این استان پرداخت شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مراد علی میر " افزود: اين میزان يارانه مربوط به 991 هزار نفر می باشد که به حساب 276 هزار نفر سرپرست خانوار واریز شده است.

به گفته رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد در حال حاضر حدود 99 درصد جمعیت این استان از یارانه نقدی بهره مند هستند.

وی توزيع درآمدهاي كشور بين همه اقشار به خصوص قشر آسیب پذیر و محروم جامعه، واقعي شدن قيمت ها و كاهش شكاف طبقاتي را از اهداف اجراي اين طرح برشمرد.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه بر اساس سیاست دولت یارانه ها نقدی تا پایان امسال همانند گذشته پرداخت خواهد شد افزود: در زمینه پرداخت یارانه نقدی در سال آینده و اجرای فاز دوم آن تابع سیاست ها و برنامه های کلان کشور و دولت و مجلس هستیم.

وی از پرداخت یارانه نقدی مرحله سی و چهارم طی روزهای آینده خبر داد و افزود: به محض اعلام نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام خواهد شد.

اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها از دي ماه سال 89  آغاز شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا