بنابر نتایج اعلام شده از طرف مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری، اداره کل دامپزشکی استان یزد موفق به کسب عنوان برتر در شاخص های اختصاصی در نظام ارزیابی عملکرد سال 1391 دستگاه های اجرایی استان یزد شد. در همین راستا استاندار یزد از زحمات اداره كل دامپزشکی استان، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مدیر کل دامپزشکی استان یزد در این رابطه گفت: در نظام ارزیابی سال 91 کلیه ادارات در دو بخش عمومی و اختصاصی مورد سنجش و مقایسه قرار گرفته اند که به یاری خداوند متعال و با مساعدت کارکنان خدوم دامپزشکی، اداره کل دامپزشکی استان یزد در این رقابت در بخش شاخص های اختصاصی حائز امتیاز کامل و کسب عنوان برتر شده است.

دکتر علی اکبر حداد زاده ضمن سپاس از عملکرد مناسب کارکنان بخش های مختلف دامپزشکی تصریح کرد: دامپزشکی به عنوان ارگان تأمین کننده بهداشت و سلامت غذایی آحاد جامه شناخته می شود و این مهم بدون تلاش شبانه روزی کارکنان ادارات دامپزشکی و تحمل مشقات و خطرات بسیار در راستای مبارزه با بیماری های دام و طیور و نیز بیماری های مشترک و نظارت مستمر بر فرایند تولید، توزیع وعرضه فراورده های خام دامی محقق نمی شود.

این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد با برطرف نمودن هرچه بیشتر موانع و کمبود ها راه برای اجرای هر چه بهتر اهداف دامپزشکی در سطح استان هموار شود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا