به همت باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد یزد ،كارگاه آموزشي مقاله نويسي به زبان فارسی با تدریس دکترسید علی المدرسی عضو هیات علمی این دانشگاه و به مدت 16 ساعت برای اعضای باشگاه و دیگر دانشجویان درسالن کنفرانس ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه : در اين كارگاه شرکت کنندگان با آخرين روش ها و استانداردهاي علمي در زمينه مقاله نويسي، چگونگي حضور و نمايه نشريات ايراني در بانك هاي استنادي بزرگ دنيا ، داوري مقالات علمي و همچنين جستجوي پيشرفته اينترنتي بهره مند شدند .

دکتر احمد زاده رئیس با شگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در این رابطه به خبرنگار آنا دفتر یزد گفت : یکی از رسالتهای اصلی باشگاه پژوهشگران حمایت از دانشجویان نخبه و توجه به رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته این عزیزان در دانشگاه می باشد در همین راستا باشگاه پژوهشگران این واحد در زمینه تقویت و ارتقاء دانش دانشجویان و اعضاء این باشگاه اقدام به برگزاری این کارگاه نمود.

وی در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه را آشنا ساختن دانشجویان با اصول و شیوه‌های نگارش مقالات علمی ، مجلات علمی پژوهشی، آشنایی با ساختار مقالات علمی و مبانی نظری و عملی و نیز آشنایی با چگونگی نگارش بخش ها و قسمت های مختلف مقاله و فرآیند انتشار مقاله عنوان کرد .

دکتر احمد زاده خاطر نشان کرد : این کارگاهها به صورت متوالی درسطح های مختلف وبا استفاده از اساتید مجرب برای کلیه دانشجویان واحد و اعضای باشگاه پژوهشگران برگزار و برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادرمی گردد .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا