یزدفردا "خبرها حکایت از استعفاء دکتر میبدی رییس دانشگاه یزد دارد .

در پی تاکید مجلس شورای اسلامی در زمان انتخاب وزیر علوم مبنی بر حفظ آرامش دانشگاهها  و اعلام آمادگی رییس دانشگاه یزد برای واگذاری ریاست به منتخب دولت جدید خبرها حکایت از آن دارد که وزارت علوم هیئت کارشناسی  خود را به دانشگاه یزد اعزام  و پس از حضور هیئت در دانشگاه و برخوردهایی که با محیط دانشگاهی همخوانی نداشته  جو دانشگاه یزد نا آرام شده است .

قرائن حکایت از آن دارد که نحوه عملکرد هیئت مزبور در دانشگاه یزد باعث سوء استفاده برخی از سودجویان شده و شایعاتی مبنی بر اینکه هیئت آمده است تا به هر وسیله ای رییس دانشگاه را با پرونده ای قطور برکنار نماید،  باعث شده است که رییس دانشگاه یزد در اعتراض به حرکت های صورت گرفته استعفاء خود را به وزارت علوم اعلام نماید .

خبراستعفاء دکتر میبدی رییس دانشگاه یزد از دیروز عصر در دانشگاه یزد شایع شده و هنوز هیچ منبع رسمی خبر را تایید یا رد نکرده است و خبرنگاریزدفردا پیگیر صحت خبر از طریق وزارت علوم بوده و در اولین فرصت خبرهای تکمیلی پیرامون موضوع منتشر خواهد شد .

گفتنی دانشگاه یزد یکی از بزرگترین دانشگاههای منطقه مرکزی و جنوب کشور است که در اکثر رشته های فعال خود تا دکترا دانشجو پذیرفته و اعضاء هیئت علمی دانشگاه نسبت به 8سال قبل چندین برابر شده  و از لحاظ تعداد دانشجو نیز افزایش چشمگیری داشته است .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا