نماینده شرکت آل اشپورت در ایران گفت: ما پرچم سه رنگ ایران را در لباس ها گنجانده ایم و نقشه ایران همراه با خلیج فارس را نیز طراحی کرده‌ایم که در صورت موافقت فیفا خلیج فارس روی پیراهن ایران به صورت برجسته نقش می‌بندد.
جعفری درباره اینکه گفته می شود قرارداد آل اشپورت با ایران مبلغ کمتر از یک میلیون یورو است، اظهار داشت: بی تردید این مبلغ بیشتر از اینها است اما نباید انتظار داشته باشید ما به اندازه آدیداس، نایک و پوما خرج کنیم چون در بضاعتمان نیست.

به گزارش ایپنا ، وی با بیان اینکه در جام جهانی فقط تیم ملی ایران با لباس های برند آل اشپورت به میدان می رود، عنوان کرد: مطمئن باشید لباس های تیم ملی ایران در جام جهانی برای سالها ماندگار خواهد شد. ما پرچم سه رنگ ایران را در لباس ها گنجانده ایم و نقشه ایران همراه با خلیج فارس را نیز طراحی کرده ایم که در صورت موافقت فیفا خلیج فارس روی پیراهن ایران به صورت برجسته نقش می بندد.

جعفری همچنین گفت: ما یوزپلنگ ایرانی را نیز روی پیراهن طراحی کرده ایم اما باید فیفا موافقت کند و این مساله نهایی شود. فکر می کنم تا 20 روز آینده مراسمی را برگزار کنیم تا در این مراسم از پیراهن تیم ملی در جام جهانی رونمایی شود.

مسئولان آل اشپورت در حال رایزنی هستند تا در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین را به ایران بیاورند. این مساله طی روزهای آینده نهایی می شود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا