جلسه مشترک کارکنان حوزه دانشجویی دانشگاه و ریاست واحد در محل سالن کنفراس حوزه ریاست واحد یزد با حضور دکتر میرفخرالدینی ریاست دانشگاه ، معاون ومدیر دانشجویی واحد و کلیه پرسنل این حوزه برگزار گردید.

به گزارش خبر نگار آنا دفتر یزد؛ این جلسه با تلاوتی چند از آیات نورانی قرآن آغاز و در ابتدا ی جلسه دکتر سید علی المدرسی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ضمن خیر مقدم گزارش مختصری از عملکرد و فعالیت های  بخشهای مختلف این حوزه را در سال 1392 ارائه داد و با اشاره به اهمیت و جایگاه حوزه دانشجویی به نکات مهمی در این حوزه اشاره کرد .

دکتر المدرسی افزود : بحمد ا... جذب دانشجو امسال بسیار خوب بوده است و می طلبد خدمات دانشجویی، آموزش و پژوهشی را بیشتر کنیم .

معاون دانشجویی واحد یزد ادامه داد : در حوزه دانشجویی معتقدیم دانشجو صاحب دانشگاه است و تلاش ما این است که رضایت دانشجو را فراهم کنیم و بستری فراهم شود تا خدمات اولیه که دانشجویان نیاز دارند و فضای آرام فیزیکی و در کنارآن آرامش روانی  فراهم شود .

سخنران دیگر این مراسم  مهندس محمد رضا دهقانی مدیر دانشجویی واحد یزد بود، وی ضمن تشکر از ریاست واحد بواسطه ترتیب یک نشست صمیمانه با مجموعه حوزه دانشجویی  و استفاده از مطالب و رهنمودهای ارزشمند ریاست دانشگاه  به ارائه مختصري از فعاليتهاي معاونت دانشجويي وبحث کلان دانشگاه پرداخت و از همه تلاشهای پرسنل این حوزه که در راستای تعلیم و تربیت دانشجویان و آینده سازان جامعه تلاش و زحمت می کشند قدردانی نمود.

در ادامه این مراسم دکتر میر فخر الدینی  رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: یکی از سخت ترین حوزه ها، حوزه معاونت دانشجویی است و شرایط و سختی کارتان را درک می کنم .   و ی با ارزیابی خوب اقدامات و فعالیت های حوزه دانشجویی از زحمات پرسنل این حوزه تشکر کرد.

میر فخر الدینی ادامه داد : حوزه دانشجویی دانشگاه با توانمندی ، تلاش  ، تخصص و اشرافیت  همکاران و تدبیر  مدیران این حوزه توانسته است تا به امروز در مسیر پیشبرد اهداف دانشگاه  ، بهبود کارها  و خدمات دانشجویان قدم بردارد.

 و ی افزود : روابط قوی انسانی در این حوزه وجود دارد و خوشحال هستم که در این بخش کارها براساس ضوابط در حال انجام هستند و آرامش مطلوبی حاکم است.

 رییس واحد یزد گفت: اقدامات خوبی در چند ماه گذشته در این واحد دانشگاهی انجام شده و طی این مدت  زحمات فراوانی کشیده شدو تفاهم نامه هایی با سازمان ها ، بانک ها و ... برای جذب دانشجو  ایجاد شد  و خداوند برکات فراوانی به کار ما داد و این جز لطف خداوند ، تلاش و همدلی مجموعه دانشگاه بوده است

سید حیدر میرفخر الدینی در بخشی دیگر از صحبتهای خود به ارایه برخی از فعالیت های انجام شده در واحد دانشگاهی یزد پرداخت و گفت:  طی این مدت جلسات متعددی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و خروجی خوبی داشتیم  همچنین جلساتی با خیرین برای کمک به دانشگاه انجام شده که نتیجه داشته است.  

وی همچین بعد از اشاره به برخی از اقدامات حوزه  دانشجویی واحد یزد، گفت: هرچند قبول دارم  در بخشهای مختلف حوزه دانشجویی و در کل در حوزه های مختلف واحد مشکلاتی وجود دارد اما ضمن تشکر از تمامی کارکنان که با وجود مشکلات سعی در انجام مطلوب امور دارند عرض می کنم دانشگاه خانه ماست وبه همین خاطر انتظار می رود برای رشد و سربلندی دانشگاه در کنار یکدیگر به شایستگی انجام وظیفه کنید.. 

رییس واحد یزد تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یزد دارای ویژگی های مثیت زیادی است و  وجهه دانشگاهمان خوب است رویکرد ما تیم است ، نگاه ما باید مثبت و در دانشگاه باید برنامه محور بود و برنامه ها را با قدرت و تمام توان  برای نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی باید پیش برد. 

دکتر میر فخرالدینی گفت : جلسات دوره ای برای تمام حوزه های دانشگاه برگزار و ادامه خواهد داشت و پرسنل باید در جلسات کارمندان شرکت فعال داشته باشند.

رئیس واحد یزد در پایان سخنرانی از ایجاد کلینیک تخصصی دانشگاه ، برگزاری جشن دانش برای کارکنان ، خرید تجهیزات برای بیمارستان شاه ولی و فعال کردن تمام بخشهای آن در آینده نزدیک خبر داد .

لازم بذکر است در این جلسه کارکنان حوزه دانشجویی واحد یزد به بیان برخی مشکلات موجود در حوزه کاری خود پرداختند و همچنین نقطه نظرات خود را در ارتباط با موارد مختلف با ریاست دانشگاه مطرح کردند و ایشان ضمن پاسخگویی به سوالات بر تمایل خود و مسئولان بر حل مسائل کارکنان از قبیل امکانات رفاهی و ... تاکید نمود.

 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا