دبیر شورای اشتغال و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از افتتاح سومین بازارچه کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویان این دانشگاه خبر داد .

"محمدرضا دهقانی" در گفتگو با خبرنگار آنا دفتر یزد با اعلام این خبر گفت: این بازارچه از شنبه 9 آذرماه 92 با حضور بیش از 150دانشجو در 50 غرفه افتتاح می شود .

وی افزود: مراسم افتتاحیه این بازارچه شنبه 9 آذرماه 92 از ساعت 10 صبح در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور مسئولین استانی  برگزار می شود.

وی افزود: بازارچه کارآفرینی بستری است تا دانشجویان دانشگاه با تجربه اندوزی در عرصه اشتغال مهارت هایی را کسب نمایند تا پس از تحصیل این تجربه ها را در عرصه کار و صنعت و تولید بکار گیرند، امروزه کارآفرینی یک رفتار عقلانی است که فرد با شکل گیری اندیشه ها و نگرش ها تغییر در رفتارهای جزیی به سمت ساخت شخصیت کارآفرین حرکت کند تا رویکرد رفتاری او دائم در حال خلق ایده های جدید و نوآوری در فعالیت ها باشد، امروزه میهن اسلامی ما نیاز ضروری به افرادی دارد تا از فرصت ها و منابع ارزشمند مادی و انسانی حداکثر بهره وری را حاصل نمایند و ارزش افزوده در محصولات و خدمات ایجاد نمایند.


محمد رضا دهقانی تصریح نمود : در افتتاحیه این بازارچه که متشکل از 50 غرفه است دانشجویان در 2 بخش فروش و ابتکارات ، دستاوردها و محصولات خود را عرضه می کنند

. وی هدف از برگزاری این بازارچه را توانمند سازی مهارتی دانشجویان و هدایت بیشتر آنها را به سمت رشته های فنی و عملی با هدف کارآفرینی و زمینه سازی اشتغال آنان پس از فراغت از تحصیل عنوان کرد .

علاقمندان می توانند از روز نهم  تا  شانزدهم آذرماه 92 از ساعت 9 صبح تا 5 عصر از بازارچه کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد واقع در دانشکده فنی مهندسی این دانشگاه بازدید نمایند.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا