فرماندار تفت با اشاره به اهميت توليد علم در رشد و تعالي روز افزون كشور بر بسيج علمي همه جانبه در دانشگاهها و مراكز علمي براي تحقق اين مهم تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "ابوالقاسم دهقان" در ديدار با جمعي از اساتيد و دانشجويان دانشگاه پيام نور تفت با گراميداشت هفته بسيج اظهار داشت: بسیج در استراتژی بلند امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالي) از آنچنان جایگاهی برخوردار است که ایشان در بیانات ارزشمندشان بسیج را لشکر مخلص خدا دانسته اند.

فرماندار تفت در اين نشست كه در محل دانشگاه پيام نور تفت برگزار شد با اشاره به سابقه احداث دانشگاه پيام نور تفت اظهار داشت: تلاش مسئولان اين دانشگاه طي سالهاي اخير در توسعه علمي و عمراني اين دانشگاه موجب گرديده تا اين دانشگاه به عنوان يكي از مراكز مهم علمي شهرستان محسوب شود كه جاي قدرداني دارد.

وي با اشاره به جايگاه مهم كتاب و كتابخواني در بصيرت افزايي دانشجويان اظهار داشت: لازم است مسئولان امر در تجهيز كتابخانه هاي دانشگاهها و مراكز عالي همت كرده و فضا را براي استفاده مناسب دانشجويان و دانش پژوهان از فرصت مطالعه مفيد بيش از پيش فراهم آورند.

دهقان با بيان اين كه بهره برداري از ظرفيتهاي موجود در سالي كه مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به نام «حماسه سياسي و حماسه اقتصادي » نام نهادند شرايط را براي تحقق اهداف و برنامه هاي نظام آموزش عالي كشور فراهم نموده است ادامه داد: امروز ايجاد بسيج علمي در كشور از ضروريات است و اين موضوع بايد با جديت پيگيري شود.

 

فرماندار تفت ادامه داد: دانشجويان مي توانند با استفاده از امكانات موجود و استعداد هاي بالاي خويش، مسير رشد و پيشرفت كشور را هموار كنند.  

 

در ادامه اين نشست از خدمات و تلاشهاي كاركنان دانشگاه پيام نور تفت قدرداني و تجليل شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا