خبرنگار یزد فردا در طبس" اخوان ریاست دانشگاه پیام نور طبس :افتخارآفرینی دانشجویان پیام نورطبس در سطح کشور مایه مباهات  شهرستان است

ریاست دانشگاه پیام نور طبس طی پیامی کسب مقام دوم کشوری در مسابقات مداحی در بین تمام دانشگاه های کشور در بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت توسط آقای صادق قاضی زاده فرزند بزرگوار شهید علی اکبر قاضی زاده و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور طبس را به ایشان ، همه مسئولین ،همشهریان ودانشجویان عزیز تبریک گفتند.

مهندس اخوان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایان سوگواری اباعبدالله الحسین و یاران باوفای ان حضرت گفت:همواره یکی از رسالت های اصلی دانشگاه در کنار فعالیت علمی فعالیت های فرهنگی است و یکی از مهمترین ضروریات در دانشگاه پیام نور طبس همین موضوع بوده است ،همانگونه که رهبر انقلاب در اهمیت فرهنگ‌سازی به جهات مختلفی اشاره دارند که مهم‌ترین آنها دینی کردن جامعه و شکل‌گیری جبهه عظیم فرهنگی در مقابل جمهوری اسلامی است. و از همه مهم‌تر تاکیدات زیادی داشته اند که اقتدار حقیقی در عرصه جهانی تنها از طریق تحقق اقتدار فرهنگی به دست خواهد آمد بنابراین اگر بخواهیم به اقتدار حقیقی برسیم چاره ای نداریم جز آنکه کار فرهنگی انجام دهیم.

دیر ادامه خاطر نشان کرد:دانشگاه پیام نور طبس افتخار دارد که در کنار مسائل علمی و افتخار آفرینی علمی دانشجویان این دانشگاه در کسب رتبه های برتر کشوری در میان هم ورودی ها خود و راهیابی به مقطع کارشناسی ارشد از طریق سهمیه استعداد های درخشان  و نیز قبولی  23 نفر از دانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در مهر ماه امسال،و با توجه با توجه به محدودیت ها و امکانات موجود  یکی از فعالترین مراکز در حوزه فعالیت های فرهنگی در سطح استان و حتی کشور باشد که افتخار آفرینی جوان خوش صدای این دانشگاه در مسابقات کشوری قران و عترت  و برگزاری سه جشن بزرگ در 25روز اخیر تنها بخشی از این فعالیت ها می باشد.

وی ضمن دعوت از همه دانشجویان ،اساتید و مسئولین جهت شرکت در برنامه زیارت عاشورا که در دهه اول محرم هر روز صبح در دانشگاه برگزار خواهد شد به گوشه ای از مهمترین فعالیت های فرهنگی دانشگاه در طی دو نیمسال گذشته اشاره کردند:

-کسب مقام اول و رتبه برتر در دومین جشنواره حرکت استان و راه یابی به مرحله کشوری و تقدیر ویژه توسط معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور.

-کسب غرفه نمونه تخصصی برتر در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت،معدن و تجارت بعنوان تنها واحد دانشگاهی کشور که موفق به کسب این مقام شد.

-برگزاری اولین همایش ملی فن آوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری دانشگاه پیام نور برای اولین بار در سطح دانشگاه های پیام نور کشور.

-برگزاری اولین منطقه آزاد در سطح دانشگاه پیام نور استان

-کسب رتبه های اول و دوم در مسابقات قرآن و مداحی در رشته دانشجویی و اساتید در استان.

-کسب مقام های دوم و سوم در مسابقات ورزشی شرق کشور.

-اردوهای مستمر و هرساله راهیان نور و اردوهای جهادی .

- دوره های مستمر آموزشی بصیرت عاشورائیان ولایی،کارگاه های مطالعات زنان، زندگی علوی ، حلقه های صالحین و دورهای بصیرت افزایی اساتید و کارکنان و ...

- برگزاری بزرگترین جشن دانش آموختگی دانشجویان.

و سایر فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه.

 

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا