سرپرست حوزه هنری یزد: سیاستمداران آمریکایی قابل اعتماد نیستند و ملت ایران بر سر منافع و مصالح نظام با هیچ کس معامه نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سرپرست حوزه هنری یزد به مناسبت یوم ا... 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه ای صاد کرد. در این بیانیه آمده است: 13 آبان هرسال یادآور سه رویداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی همچونتبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال1343، شهادت دانش آموزان انقلابی در سال 57 به دست رژیم سفاک طاغوت و مهمترین و سرنوشت سازترین آن حماسه بزرگ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام است.

سرپرست حوزه هنری یزد افزوده است: این حماسه غرور آفرین و عبرت انگیز که امام راحل(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، دست آمریکا را رو کرد و جنایت ها و خوی سلطه و تجاوزگری شیطان بزرگ را نمایان ساخت  و برگ زرینی بر دفتر افتخارآمیز مبارزات و مقاومت ضد استکباری ملت سلحشور و آزادی خواه ایران اسلامی افزود.

امامی میبدی آورده است: امروز دنیا پس ازگذشت 34 سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران و شنود مکالمات مردم و سران سایر کشورها توسط لانه های جاسوسی آمریکا، اذعان دارد که اقدامات آمریکا در جهان جز جاسوسی، فریب، توطئه، حمایت از تروریست و اسلام ستیزی نبوده و سیاستمداران آمریکایی قابل اعتماد نیستند.

وی با اشاره به لزوم بصیرت و هوشیاری ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران در این برهه حساس افزوده است : از ابتدای انقلاب تاکنون ذره ای ازخصومت ها و شرارت های آمریکا نسبت به ایران اسلامی کاسته نشده است از این رو هرگونه گفتگو و مذاکره با آمریکا و غرب می بایست طبق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بر مبنای اصل عزت، حکمت و مصلحت و با حضور مقتدرانه و قاطعانه ایران صورت بگیرد تا آمریکا بداند این  ملت، با صلابت تر و محکم تر پای آرمان های امام و شهدای نقلاب اسلامی ایستاده و بر سر منافع و مصالح نظام با هیچ کس معامه نخواهد کرد.

سرپرست حوزه هنری یزد در ادامه با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان در آستانه 13 آبان و حمایت ایشان از مجموعه مسئولان و مذاکره کنندگان با پنج به علاوه یک، آورده است: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند؛ "دشمنی آمریکایی ها با جمهوری اسلامی به این علت است که ملت ایران با رد خواست های آنها، معتقد است آمریکا علیه ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند." و مسئله هسته ای فقط بهانه است.

امامی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز بر حضور گسترده و دشمن شکن آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان امسال تأکید و تصریح کرده است : بی شک  با حضور پرشور و گسترده ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی از جمله هنرمندان در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان، شعار استکبار ستیزی ایرانیان، رساتر و با صلابت تر از گذشته در فضای میهن اسلامی طنین انداز خواهد شد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا