برای این که دولت در سیاست تشنج زدایی و ارتباط با کشورهای منطقه، بین المللی و آمریکا موفق شود همه باید کمک کنند و از هر گونه اقدامی که موجب کند شدن این روند شود، پرهیز نمایند.

« محمد رضا تابش » روز شنبه در آستانه برگزاری یوم الله 13 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: باید یاد و خاطره این روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی و حرکت دانشجویان خط امام (ره) زنده نگه داشته شود و به نسل های جدید منتقل شود.

تابش ادامه داد: حکومت موفق، حکومتی است که نسبت به موقعیت های مکانی و زمانی محتلف براساس منافع ملی خویش سیاست های خود را اعمال کند و در حالت سکون قرار نداشته باشد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این که اقدام دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان ماه همواره مورد تایید همگان قرار داشته است، گفت: با توجه به این که مسئولان آمریکایی طی سال های اخیر بارها از اقدامات خود از جمله کودتای 28 مرداد علیه دولت قانونی ایران عذرخواهی کرده اند، باید روش دیگری را بکار ببریم.

تابش به برگزاری انتخابات پرشور مردمی در 24 خرداد ماه امسال اشاره کرد و اظهارداشت: مردم در 24 خرداد ماه به دولت جدید متناسب با شعارهایش رای دادند که از جمله این شعارها تنش زدایی و تشنج زدایی بود که مورد اقبال مردم قرار گرفت

وی گفت: در شرایط فعلی دولت منتخب با تحقق شعارهایش می تواند آثار مثبت اقتصادی را برای کشور بوجود آورد.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان این که فعال شدن در عرصه سیاست خارجی اثرات مثبتی برای بخش اقتصادی خواهد داشت، گفت: مردم به حرکت های خوب دولت در عرصه دیپلماسی دلبسته اند.

تابش با اشاره به این که دولت یازدهم هیچگاه از حقوق و منافع مسلم کشورمان گذشت نخواهد کرد، افزود: برخی گروههای تندرو یا در زمان گذشته مانده اند و یا این که می خواهند دولت به هدفش نرسد و راهبردش را اجرایی نکند.

وی تصریح کرد:برای این که دولت در سیاست تشنج زدایی و ارتباط با کشورهای منطقه، بین المللی و آمریکا موفق شود همه باید کمک کنند و از هر گونه اقدامی که موجب کند شدن این روند شود، پرهیز نمایند.

 

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا