یزدفردا"رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در راستای توانمندسازی و کارآفرینی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، بازارچه خیریه رمضان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد و مسئولین استانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "مهدی نشاسته گر" با بیان این مطلب افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان های یزد، کرمان، فارس، اصفهان و خراسان جنوبی محصولات تولیدی خود را در بازارچه خیریه رمضان عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه مددجویان محصولات تولیدی و توانمندی های خود را در 60 غرفه عرضه می کنند، اظهار داشت: در این بازارچه همچنین غرفه هایی برای آشنایی بیشتر مردم با طرح های اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله طرح محسنین و اکرام ایتام برپا شده است.

غلامحسین دشتی- معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، افتتاح این بازارچه را اقدامی ارزشمند در راستای توانمندسازی مددحجویان عنوان کرد و گفت: این بازارچه می تواند علاوه بر کسب تجربه در عرصه تولید برای مددجویان، ابتکار و خلاقیت و همچنین شناساندن ظرفیت های محلی مددجویان را به دنبال داشته باشد.

گفتنی است بازارچه خیّریه رمضان تا 12 مردادماه در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) از ساعت 19 تا 24 برای بازدید عموم مردم برپاست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا