صادقي خبرنگار :محمدرضا دهقان دهنوی در ستاد بزرگداشت فتح خرمشهر و رحلت حضرت امام خمینی (ره)، از سهمیه اعزام ۵۸۰ نفر از مردم متدین و ولایتمدار مهریز به مرقد مطهر حضرت امام (ره) خبر داد و اظهار داشت: این تعداد در قالب ۱۵ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم رحلت حضرت امام خمینی(ره) به بهشت زهرای تهران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه مردم مهریز همواره در برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) سنگ‌تمام گذاشته‌اند، بیان داشت: برگزاری مراسم‌های باشکوه و معنوی برخواسته از روحیه ولایت‌مداری مردم مهریز است.

دهقان از مردم شریف و قدرشناس مهریز خواست تا برای ثبت نام اعزام به حرم امام به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار مهریز نیز در این جلسه بر لزوم آمادگی بیش از پیش مسئولان، نهادهای مربوط و اقشار مختلف مردم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در این شهرستان تاکید کرد.

مهدی کیانی‌مقدم، معمار کبیر انقلاب اسلامی را رهبری سیاسی، مذهبی، بی‌همتا و بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: ما هر چه داریم از امام راحل و انفاس قدسی ایشان و مقام معظم رهبری است و همه مسئولان باید تمام امکانات و نیروهای خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سالگرد حضرت امام (ره) بسیج کنند.

وی عزت، استقلال، اقتدار، توسعه و پیشرفت بخش‌های مختلف را مرهون فداکاری، رشادت و آرمان‌های بلند امام راحل دانست و افزود: امروز بر همگان تکلیف است تا در مسیر تداوم این ارزش‌ها و انتقال آن به نسل‌های آینده جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

کیانی‌مقدم تنوع در برگزاری برنامه‌های این مناسبت را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اکنون دنیا به این مناسبت چشم دوخته است و استقبال بیشتر مردم از این مناسبت بیانگر پایبندی مردم به آرمان‌های حضرت امام (ره) و ولی‌فقیه است.

فرماندار مهریز بر مردمی و خودجوش برگزار شدن مراسم و حرکت مردم برای برگزاری برنامه‌های رحلت حضرت امام (ره) تاکید کرد و تقویت این برنامه‌ها را خواستار شد.

عطرافشانی قبورشهدا، همایش بزرگ دوچرخه سواری، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از دیگر مراسمی است که در این ستاد در خصوص نحوه برگزاری آن بحث و تبادل نظر شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا