دکتر علی اکبر یوسفی رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران با موضوع نانو پلیمر در دانشگاه آزاد اسلامی یزد سخنرانی می کند

 دانشکده نساجی و پلیمر دانشگاه آزاد اسلامی یزد سمینار آموزشی با موضوع نانو پلیمرها و با حضور دکتر علی اکبر یوسفی رئیس پژوهشکده پلیمر و پتروشیمی ایران سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 92 ساعت 10 صبح در سالن آمفی تئاتر تحصیلات تکمیلی مرحوم دکتر علی سلطانی این واحد دانشگاهی برگزار می کند.

دکتر محمدرضا احمد زاده ریاست دانشکده نساجی و پلیمر واحد یزد در این رابطه به خبرنگار آنا گفت: به دلیل کاربرد روز افزون پلیمر در صنایع مختلف ، این رشته به سرعت رشد کرده و امروز جزء یکی از رشته های مهم کشورهای صنعتی و پیشرفته است و با توجه به رشد روز افزون نانو مواد ، رشته های مرتبط با نانو مواد در کشورها به سرعت در حال گسترش است.

وی ادامه داد: مهندسین پلیمر گرایش نانو در تمامی گرایشهای پلیمری ، که در زمینه نانو فناوری پیشرفت کرده اند فعالیت دارد که از جمله آن نانو کامپوزیت ها، نانو کاتالیزورها ، نانو امولسیون ها و الیاف پلیمری و...می باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع این سخنرانی با موضوع نانو پلیمر ، تکنولوژی و کاربرد نانو پلیمرها ، کاربرد فناوری نانو در علم پلیمر و تولید محصولات با کیفیت و خصوصیات خارق العاده و جدید آن برگزار خواهد شد.

دکتر احمد زاده در پایان هدف از برگزاری این سخنرانی علمی را تشویق بیشتر دانشجویان و اساتید به سمت فعالیت های تحقیقاتی و علمی در این زمینه عنوان کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا