رئیس جمعیت هلال احمر مهریز گفت: یک کوهنورد یزدی که در ارتفاعات دامگاهان مهریز دچار حادثه شده بود که با انجام عملیاتی ۵ ساعته توسط هلال احمر مهریز نجات یافت.

صادقی خبرنگار :محمدرضا دهقانی‌زاده گفت: یک کوهنورد یزدی که در ارتفاعات دامگاهان مهریز دچار حادثه شده بود که با انجام عملیاتی پنج ساعته توسط تیم کوهنوردی جمعیت هلال احمر مهریز نجات یافت.

وی افزود: ظهر امروز ساعت ۱۴٫۳۰ دقیقه از طریق مردم، خبر حادثه دیدن یک کوهنورد یزدی در ارتفاعات دامگاهان مهریز به جمعیت هلال احمر مهریز اطلاع داده شد که بلافاصله ۱۳ نفر امدادگر و نجاتگر، دو نفر پزشک، و سه نفر پرسنل جمعیت هلال احمر مهریز وارد منطقه شدند و با انجام پنج ساعت عملیات این کوهنورد یزدی که از ناحیه سر دچار خونریزی شده بود از ارتفاعات به پائین و بلافاصله پس از انجام کمک‌های اولیه به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز منتقل شد.

دهقانی‌زاده اضافه کرد: این جوان یزدی به همراه تیمی ۱۳ نفره برای کوهنوردی به دامگاهان مهریز رفته بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر مهریز گفت: تلفن ۱۴۷ بصورت شبانه‌روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان مهریزی و انجام عملیات های امداد و نجات می باشد.

دره دامگاهان با وسعت تقریبی دو هزار و ۲۰۰ هکتار در ۱۲ کیلومتری جنوب غربی شهرستان مهریز واقع شده است و ایام تعطیلات گروه های زیادی از مناطق مختلف استان یزد و کشور برای کوهنوردی و لذت بردن از طبیعت عازم این تفرجگاه می شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا