تعداد شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان بهاباد تعیین شد

در دومین جلسه هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بهاباد، تعداد شعب اخذ رأی در سطح شهرستان تعیین شد.

به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد؛ عصر روز یكشنبه دومین جلسه هيأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری تشكیل شد.

سرپرست فرمانداری بهاباد در ابتدای این جلسه در مورد اهمیت انتخابات پیش رو گفت: انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی می باشد و در نهایت مظهر اقتدار نظام اسلامی است.

"مصطفی سالاری" به عملیات روانی دشمن در جهت تحریم انتخابات هم اشاره کرد و گفت : دشمن با انواع وسایل ارتباط جمعی تبلیغات وسیعی را در جهت دلسرد کردن مردم نسبت به حضور در پای صندوق های اخذ رای بکار گرفته است و لذا لازم است با هوشیاری کامل زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم نمايیم .

وی به کارگیری همه ظرفیت‏ها در راستای تحقق حضور حداکثری را خواستار شد و ادامه داد: برای مشارکت گسترده در انتخابات باید از همه ظرفیت‏های موجود استفاده شود.

در این جلسه پس از بحث و بررسی، تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای در سطح شهرستان به تصویب هيأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری رسید.

بر این اساس تعداد شعب اخذ رای به 43 شعبه در سطح شهرستان رسید که از این تعداد 37 شعبه ثابت، 1 شعبه به صورت سیار شهری و 5 شعبه سیار روستایی می باشد.

همچنین از این تعداد 8 شعبه در شهر، 16 شعبه در بخش مركزی و 19 شعبه در بخش آسفیچ مستقر می شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا