فرماندار شهرستان خاتم انجام کارهای زیر ساختی درجهت امداد رسانی هر چه بهتر ضروری دانست و گفت: با توجه به بعد مسافت این شهرستان با مرکز استان باید کلیه امکانات جمعیت هلال احمر و امداد رسانی تجهیز شود

به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا در خاتم" محمد علی شاه حسینی" درجلسه تودیع و معارفه مسئول جمعیت هلال احمر خاتم ضمن تشکر از خدمات انجام شده درشهرستان خاتم توسط جمعیت هلال احمر اظهار امیدواری کرد: دستگاههای اجرائی جهت ارتقای سطح آگاهی مردم و در جهت تحقق اهداف و مسئولیتهای هلال احمر گام بردارند.

فرماندار خاتم دربخش دیگری از سخنان خود بحث آموزش را درجمعیت هلال احمر ضروری دانست و افزود: امروز آموزش های امداد و نجات باید به همه اقشار جامعه آموزش داده شود و آموزش های همگانی امداد باید درجمعیت هلال احمر گسترده تر شود.

پارسائیان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز دراین مراسم با بیان اینکه آموزش درهلال احمر دراولویت کارها است گفت: نقش هلال احمر درجامعه ای که افراد هرروز با حوادث طبیعی و غیر طبیعی مواجه هستند باید پررنگ تر باشد و آموزش همگانی امداد وسیع تر شود.

وی به خدمات این مجموعه اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر یکی از نهادهای مردمی و خیریه ای است و خدمات آنها از ارزشی ترین فعالیتهای جامعه به شمار می آید.

"عبدالمجید قائم محمدی مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد" هم در این مراسم  ضمن تبریک و تهنیت اعیاد پر میمنت ماه های رجب و شعبان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم درانتخابات و انتخاب افراد اصلح دو موضوع  مهممی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

درادامه مراسم سعید اسلامی سرپرست سابق جمعیت هلال احمر خاتم گزارشی از اقدامات انجام شده طی مسئولیت خودارائه داد.

 گفتنی است:" مجتبی تیموری" بعنوان مسئول جدید جمعیت هلال احمر خاتم منصوب و از خدمات" سعید اسلامی" سرپرست قبلی این نهاد تقدیر بعمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا