این یعنی آینده نگری ، این یعنی فرصت شناسی ، همانطورکه در بررسی عملکرد آقای تابش در این مدت مشخص است با تمام سلایق کنار امد از تمام فرصت‌ها استفاده کرده و می‌کند و با کسی قهر نمی‌کند چه با سلایق سیاسیش هم خوانی داشته باشد یا نداشته باشد به هرحال او برای آبادانی شهرش و کسب رضایت همشهریانش که همان رضایت خلق الله و در نهایت رضایت خالق است با همه می‌سازد و با همه ارتباط دارد حتی با‌هاشمی‌، احمدی نژاد، مشایی، ابوترابی فرد، لاریجانی، ولایتی و … ولی ما که هنر آن را نداریم و در پشت پرده دینداری مخفی می‌شویم آن را به خوش خدمتی تفسیر می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا تابش نماینده اردکان و خواهرزاده خاتمی‌ در حال جمع آور امضا برای نامه تشکر از‌هاشمی‌رفسنجانی به علت کاندیداتوری در انتخابات است. گفتنی است تابش در حاشیه جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی‌اقدام به جمع‌آوری امضا برای نامه خود به‌هاشمی‌کرده است.

 میبد نیوز : این یعنی آینده نگری ، این یعنی فرصت شناسی ، همانطورکه در بررسی عملکرد آقای تابش در این مدت مشخص است با تمام سلایق کنار امد از تمام فرصت‌ها استفاده کرده و می‌کند و با کسی قهر نمی‌کند چه با سلایق سیاسیش هم خوانی داشته باشد یا نداشته باشد به هرحال او برای آبادانی شهرش و کسب رضایت همشهریانش که همان رضایت خلق الله و در نهایت رضایت خالق است با همه می‌سازد و با همه ارتباط دارد حتی با‌هاشمی‌، احمدی نژاد، مشایی، ابوترابی فرد، لاریجانی، ولایتی و … ولی ما که هنر آن را نداریم و در پشت پرده دینداری مخفی می‌شویم آن را به خوش خدمتی تفسیر می‌کنیم.

لازم به توضیح است  بسیاری از کاندیداهای اصلاح طلبان ،شخصیت های سیاسی از دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب و خانواده هاشمی رفسنجانی از عدم ثبت نام ایشان گفته بودند. در همین حال نماینده مردم اردکان نیز یک روز پیش از اتمام ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری گفته بود شرایط برای کاندیداتوری هاشمی مطلوب نیست و بعید است وی ثبت نام کند.البته تابش در نهایت گزینه اصلاح طلبان را  به پس از پایان روز ثبت نام کاندیداها موکول نموده بود که به نظر می رسد با آمدن ایت ا.. هاشمی رفسنجانی اجماع این گروه سیاسی راحت تر شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا