در دنیا نیز همواره از تجربه ها استفاده و بوسیله آن، قوانین به روز می‌شود لذا امیدواریم نقص‌های قانون گذشته در اصلاح برطرف شود.

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

نظر رضایی درباره طرح اصلاح قانون انتخابات

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه طرح اصلاح قانون انتخابات مفید خواهد بود، گفت: تجربه نظام در برگزاری انتخابات رقابتی ذی قیمت است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرگزاری تسنیم درباره برخی اظهارنظرها درباره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: معتقدم هر کسی می تواند در مورد بحث انتخابات نظر خودش را ارائه کند.

وی همچنین افزود: ممکن است فردی درباره سلامت انتخابات سخنانی مطرح کند و دیگری از آزادی انتخابات صحبت کند اما نظام جمهوری اسلامی بعد از برگزاری بیش از ۳۰ انتخابات تجریه "ذی قیمت" و بسیار خوبی در زمینه برگزاری انتخابات آزاد و رقابتی به دست آورده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به طرح اصلاح قانون انتخابات در مجلس اشاره کرد و گفت: بعد از ابلاغ سیاست‌های کلان رهبر انقلاب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، اگر کم و کسری در این سیاست‌ها باشد، در طرح اصلاح قانون انتخابات جبران می‌شود.

رضایی با بیان اینکه طرح اصلاح قانون انتخابات مفید خواهد بود، گفت: در دنیا نیز همواره از تجربه ها استفاده و بوسیله آن، قوانین به روز می‌شود لذا امیدواریم نقص‌های قانون گذشته در اصلاح برطرف شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا