یزدفردا:شهرداری یزد با معرفی شاخص های طرح جامع مجموعه امیر چقماق وروش اجرای حسابداری تعهدی در سومین نمایشگاه جامع دستاوردهای شهرداریهای سراسر کشور شرکت کرده است.

شهرداری یزد با معرفی شاخص های طرح جامع مجموعه امیر چقماق وروش اجرای حسابداری تعهدی در سومین نمایشگاه جامع دستاوردهای شهرداریهای سراسر کشور شرکت کرده است.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری یزد سومین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریهای سراسر کشور از تاریخ بیستم لغایت بیست و سوم آبانماه در مصلای بزرگ تهران برپاشده که شهرداری یزد از جمله 300 شرکت کننده در این نمایشگاه می باشد.
گفتنی است جداسازی آب شبکه از خام و جابجایی درختان به روش روتبال،  تهیه طرح جامع مجموعه امیرچقماق به عنوان پروژه ملی، نرم افزار روش اجرای حسابداری تعهدی و بودجه ریزی عملیاتی و سامانه همراه شهر یزد از جمله شاخص های عملکردی شهرداری یزد در این نمایشگاه است .
ایجاد هم افزایی بیشتر بین شهرداریهای سراسر کشور و سنجش شهرداریها بر اساس شاخص های تعریف شده و فراهم شدن فرصتی برای دستیابی آنها جهت نزدیک شدن به این شاخص ها از جمله اهداف سومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداریها می باشد.
علاوه بر این 180شرکت و موسسه بخش خصوصی نیز در این نمایشگاه حضور دارند که علاقه مندان می توانند از ساعت 10 الی 16 جهت بازدید از آن اقدام نمایند.
همچنین با حضور تولید کنندگان محصولات مرتبط با شهرداریها در این نمایشگاه ، فرصت مناسبی برای آشنایی شهرداریها با آخرین تکنولوژی های روز دنیا فراهم گردیده است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا