50 موشک برای ترور بشار اسد
روزنامه "الدیار" فاش کرد، "حمد بن جاسم" به همراه رئیس دستگاه اطلاعاتی قطر در سفری به اراضی اشغالی، طرح ترور "بشار اسد" را بررسی کرده است.
 
العالم: بر اساس این گزارش، رئیس موساد در نشست بررسی ترور بشار اسد حضور داشته و چندین پیشنهاد در این زمینه ارایه شده است. از جمله این پیشنهادها نفوذ قطر و رژیم صهیونیستی بین افسران سوری نزدیک به بشار اسد و کسانی است که تعصبشان نسبت به وی قوی نیست.

 
طرح دیگر، آلوده کردن دست یکی از مسئولان به نوعی ویروس قبل از دست دادن با بشار اسد است؛ که البته آن مسئول قبل از این اقدام به ویروس مورد نظر ایمن شده باشد. پیشنهاد سوم نیز مسموم کردن از راه غذا با یک ماده شیمیایی است. طرح پیشنهاد شده دیگر نیز آن است که پس از نفوذ به دستگاه امنیتی بشار اسد از طریق پرداخت میلیونی به یک افسر ارشد، ورودی کاخ ریاست جمهوری بمب گذاری شده، و بمب پس از ورود  رئیس جمهور از راه دور منفجر شود.

 
پیشنهاد مطرح شده دیگر در نشست مسئولان قطری و رژیم اشغالگر، مجهز کردن عناصر مسلح در لاذقیه به موشکهای آمریکایی استینگر و شلیک هم زمان 50 موشک به سوی هواپیمای حامل بشار اسد، هنگام ورود به فرودگاه "لاذقیه" است.

 
"شیخ حمد بن جاسم"  در این نشست همچنین تأکید کرد که قطر آماده است پس از این عملیات به مدت 2 سال گاز مجانی و بنزین بسیار ارزان در اختیار رژیم اشغالگر قرار دهد؛ و نتانیاهو نیز از شیخ حمد پرسیده که آیا شورای همکاری پس از براندازی بشار اسد، حاضر است این رژیم را به رسمیت بشناسد یا خیر؟.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا