بازدید هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از دانشگاه پیام نور میبد

كارشناسان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با حضور در دانشگاه پیام نور مرکز ميبد، از نزديك در جريان روند فعاليتهاي اين مرکز دانشگاهي قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی، به منظور بررسی اسناد و مدارک، همچنین ارزیابی عملکرد سال گذشته دانشگاه پیام نور مرکز میبد، نمایندگان وزارت علوم با حضور در قسمت های مختلف مرکز از جمله بایگانی، آموزش و فارغ التحصیلان، کارگاهها و آزمایشگاه ها، کلاس های آموزشی، سایت اینترنت و ... ، از نزدیک در جریان روند انجام امور قرار گرفتند.

قبل از انجام این بازدید، جلسه ای با حضور ریاست دانشگاه در دفتر ایشان تشکیل و در این جلسه دكتر رشیدی رئیس مرکز ميبد، گزارش مختصري از امكانات، رشته هاي موجود، فعاليتها علمي، پژوهشي و فرهنگي همچنین آمار دانشجویان، اعضای هیأت علمی و كاركنان به کارشناسان ارائه کردند.

حضور در جمع دانشجویان و بررسی مسائل و مشکلات ایشان از دیگر برنامه هیات و نظارت ارزیابی بود که پس از آن برخی از مشکلات قابل حل به مسئولین مرکز منتقل و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذ شد.

در پایان کارشناسان هیات نظارت و ارزیابی ضمن اعلام رضایت از امکانات و تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کامپیوتری مرکز، برنامه ریزی جهت استفاده بیشتر و بهینه تر از آنها را از مسئولین مرکز خواستار شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا