ویژه‌برنامه نکوداشت زبان عربی و تجلیل از فارغ‌التحصیلان کانون زبان ایران، هفدهم آبان‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، ویژه‌برنامه "از کلمه تا نور" با هدف نکوداشت زبان عربی و تجلیل از فارغ‌التحصیلان کانون زبان استان یزد، روز چهارشنبه هفدهم آبان‌ماه، در محل سالن اجتماعات موسسه خیریه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.
معاون کانون زبان استان یزد با اعلام این خبر گفت: سخنرانی دکتر الهام‌بخش با موضوع اهمیت آموزش زبان عربی و اجرای قصه‌گویی و شعرخوانی دوزبانه عربی-فارسی، توسط زبان‌آموزان مرکز، از برنامه‌های اصلی این مراسم خواهد بود.
رضا خادم آستانه همچنین، اجرای سرود، تواشیح و پخش کلیپی از فعالیت‌های کانون زبان استان را از دیگر برنامه‌های این نشست دانست و افزود: نمایشگاهی از کتب مرجع شیعه و نمایشگاه محصولات کانون زبان ایران نیز در بخش جنبی این مراسم برپا خواهد شد.
کانون زبان ایران، واحد یزد با بیش از 7900 زبان‌آموز در رشته‌های انگلیسی، فرانسه و عربی، در خدمت کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان استان یزد می‌باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا