در مراسمي با حضور امام جمعه بخش مركزي، معاونين استاندار، فرماندار و تني چند از مسئولين از خدمات محمد حسين ميرزا رجبي تقدير و مصطفي سالاري به عنوان معاون برنامه ريزي ، اداري و مالي فرمانداري يزد معرفي شد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد كاظم مدرسي در اين مراسم گفت: در دين اسلام رعايت حفظ حقوق مردم واجب است و در اين خصوص  تأكيدات زيادي مبني بر حفظ آبرو و حقوق مردم شده است .

امام جمعه بخش مركزي افزود: يكي از مهمترين اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي حل مشكلات مردم در مسائل مختلف است و از اين رو همه مسئولان بايد در راستاي رفع مشكلات مردم قدم بردارند.

در ادامه رضايي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري يزد با اشاره به سياستهاي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري در خصوص تحول نظام اداري خاطر نشان كرد: در همه سياستها ابلاغي بر خدمت رساني به مردم آنچنان كه شايسته است  تأكيد شده است و به همين منظور بايد اين مهم سرلوحه كار همه مديران و مسئولان قرار گيرد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري يزد اظهار داشت: در چند سال گذشته در استان يزد كارهاي خوب و خدمات ارزنده اي صورت گرفته كه توانسته تأثير مهمي در توسعه وپيشرفت استان داشته باشد.

رضايي با اشاره به تحريمها و چالشهاي پيش روي كشور خاطر نشان كرد: بايد  مردم و مسئولان با درايت و تدبير و تعامل سازنده تحريمها را پشت سر گذاشته و به يك پيروزي تاريخي در مقابل استكبار جهاني دست يابيم. غلامحسين دشتي نيز در اين جلسه گفت: شهرستان يزد به عنوان پيشاني استان شناخته مي شود و اين شهرستان با ادعاي دارالعباده و دارالعلم بودن سهم بسزايي را در پيشرفت و توسعه استان دارد.

معاون سياسي امنيتي استانداري با اشاره به اينكه شهرستان يزد توانسته در عرصه هاي مختلف اعم از اقتصادي ، اجتماعي ، سياسي و ... موفقيت هاي بيشماري را در سالهاي گذشته كسب نمايد گفت: پيشرفت در عرصه هاي مختلف موجب ايجاد فرصتها و تهديدهاي مختلفي است كه بايد با مديريت عالي از فرصتها نهايت استفاده را نمود و بر تهديدها فائق آمد.

دشتي در بخشي ديگر با تأكيد به اينكه امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان هدايتگر ديگر كشورها اسلامي در سطح جهان شناخته مي شود اظهار داشت:ايران اسلامي توانسته با تكيه بر فرهنگ غني اهل بيت ،حفظ روحيه استقلال طلبي و مبارزه با مستكبرين عالم راه سعادت را براي ديگر جوامع اسلامي هموار سازد.

سيفي فرماندار نيز خدمت به مردم را بهترين كار و بيشترين ثواب در پيشگاه خداوند متعال دانست. در اين مراسم از خدمات سي ساله محمد حسين ميرزا رجبي تقدير و مصطفي سالاري به عنوان معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري يزد معرفي شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا