محمود صلاحی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان رضوی:از استانداری استعفا ندادم و رسانه ها در این زمینه شایعه پراکنی نکنند ..

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

صلاحی: از استانداری استعفا نداده‌ام، شبهه شرعی دارد

محمود صلاحی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان رضوی در سالن صبا با اشاره به شایعه انتصاب وی به عنوان وزیر کشور در برخی رسانه ها اظهار کرد: از استانداری استعفا ندادم و رسانه ها در این زمینه شایعه پراکنی نکنند که مثلا "صلاحی از خیابان بهار به خیابان فاطمی می‌رود" و یا " صلاحی برگشت به سپاه" من امروز به این شایعات پایان می دهم. بنده استعفا را شبهه شرعی می‌دانم ولی در عین حال همواره به آقای احمدی‌نژاد و نجار وزیر کشور گفته ام که خراسان رضوی شایسته‌تر از بنده را می‌طلبد و اگر شخص شایسته ای پیدا شد اینجانب را از این سمت جابه‌جا کنید که چند هفته پیش این بار از دوش بنده برداشته شد.

استاندار پیشن خراسان رضوی گفت: هیچ پیشنهادی به من از سوی دولت بعد از جابه جایی استانداری نشده و رسانه ها باید توجه کنند که شایعه ها را ننویسند چرا که این امر موجب تزلزل در پایه های نظام می شود.

 

به گزارش مهر، محمود صلاحی، ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان رضوی در سالن صبا با اشاره به شایعه انتصاب وی به عنوان وزیر کشور در برخی رسانه ها اظهار کرد: از استانداری استعفا ندادم و رسانه ها در این زمینه شایعه پراکنی نکنند که مثلا "صلاحی از خیابان بهار به خیابان فاطمی می‌رود" و یا " صلاحی برگشت به سپاه" من امروز به این شایعات پایان می دهم.

 

وی با تاکید بر اینکه مشروعیت هر کاری در نظام اسلامی تبعیت از ولایت فقیه است افزود: بنده همانند قبل به عنوان بسیجی در خدمت ولایت و نظام اسلامی خواهم بود، با وجود شایعات اعلام می کنم که من در حد وزارت کشور نیستم و قصد مزاحمت برای دولت را نیز ندارم.

 

صلاحی با اشاره شایعاتی که روز گذشته رسانه ها مطرح شده بود، تاکید کرد: پیشنهادی از سوی دولت و هیچ جای دیگری به بنده نشده و از رسانه‌ها خواستارم که در این زمینه شایعه‌پردازی نکنند.

 

استعفا را شبهه شرعی می‌دانم

 

وی با تأکید بر اینکه همانند قبل سرباز ولایت فقیه و بسیجی خواهم بود، افزود: بنده استعفا را شبهه شرعی می‌دانم ولی در عین حال همواره به آقای احمدی‌نژاد و نجار وزیر کشور گفته ام که خراسان رضوی شایسته‌تر از بنده را می‌طلبد و اگر شخص شایسته ای پیدا شد اینجانب را از این سمت جابه‌جا کنید که چند هفته پیش این بار از دوش بنده برداشته شد.

 

صلاحی با اشاره به اینکه خراسان رضوی استانی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است ادامه داد: در این 3 سال و دو ماه دانشگاه فردوسی، دانشگاه امام رضا (ع) و دانشگاه علوم پزشکی مشهد بین‌المللی شده و رتبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از چهاردهم به رتبه دوم صعود کرد.

 

استاندار سابق خراسان رضوی با اشاره به اینکه 80 درصد تولید زعفران کشور در خراسان رضوی تولید می شود بیان کرد: در حال حاضر در این استان 6 هزار واحد صنعتی فعال است و بیش از 92 درصد صنعت کشاورزی خراسان رضوی در اختیار بخش خصوصی است.

 

صلاحی به تعامل بخش صنعت و معدن با استانداری خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: تعامل و شورای گفتگوی استانداری خراسان رضوی با بخش خصوصی صنعت و معدن در حالی انجام می شود که شورای گفتگو بخش خصوصی و دولت در پایتخت تعطیل شده است.

 

وی به تعامل و همکاری مستمر استانداری خراسان رضوی با آستان قدس رضوی در دوره مدیریت سه ساله اش اشاره کرد و افزود: بنده به عنوان استاندار خراسان رضوی از مردم ولایتمدار خراسان رضوی، دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران، رسانه ملی، فرمانداران و شهرداران و ائمه جماعات شهرستان‌های استان قدردانی می کنم واگر به دلیل محدویت بودجه نتواستم به همه موارد و مشکلات مردم استان رسیدگی کنم حلالیت می طلبم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا