این اقدامات و اتفاقات در چند هفته گذشته به وضوح نشان می دهد جبهه غربی- عبری درصدد است تا ایران اسلامی را به حاشیه برده و مشغول موضوعاتی از این دست نماید. اما سؤالی که به میان می آید این است که هدف اصلی این بازی دشمن و طراحی سناریوهای چندلایه- و البته تکراری- در نهایت کجا را نشانه گرفته است؟

یزدفردا :در لابلای خبرها تلاشی است از همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا که  مهمترین وخواندنی ترین  اخبار سرویس های مختلف خبری جراید،سایت ها و خبرگزاریهای ایران و جهان  را به صورت آن لاین انتخاب و تحت عنوان "درلابلای اخبار" بازنشر می دهند،امید می رود بتوانیم کوتاهترین راه  برای اطلاع از مهمترین اخبار روز استان ،ایران و جهان را در یزدفردا  برای  مخاطبان فردایی  ایجاد نماییم .

کیهان: اغتشاشات بازار، کار صهیونیست­ها بود

کیهان در سرمقاله خود با عنوان«به رنگ شطرنجی!» نوشت:

*طی 3 هفته گذشته می توان به طور گزیده اقدامات مرموز و توطئه آمیز دشمنان برضد جمهوری اسلامی را به این شرح فهرست کرد؛ الف: تلاش صهیونیست ها برای شکل گیری آشوب و ناامنی در تهران که لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت وگو با هاآرتص وعده اغتشاش و آشوب داد و چند روز پس از آن در روز چهارشنبه آرامش بازار تهران برای چند ساعت از سوی جماعتی با به آتش کشیدن چند سطل زباله برهم ریخت.

 

ب: اتحادیه اروپا در 15 اکتبر در نشست لوکزامبورگ تشدید تحریم های یکجانبه علیه ایران را تصویب کرد.

 

پ: رسانه های آمریکایی در سطحی گسترده گزارش دادند که منصور ارباب سیر اتهاماتش درباره مشارکت در طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا را پذیرفته است تا اتهام تروریستی به ایران پس از ادعای واهی در سپتامبر 2011 را پمپاژ نمایند.

 

ت: به دنبال پروژه ایران هراسی و مسئله دار کردن سیمای جمهوری اسلامی، وزارت خارجه آمریکا ادعایی جدید را علیه ایران مطرح کرده و برای دستگیری به اصطلاح حامیان القاعده در ایران جایزه 12 میلیون دلاری تعیین کرد!

 

ث: مکمل فضای تهمت ها و اتهام های تروریستی و تشدید تحریم ها بر ضد ایران برای بوجود آمدن آشوب، گزارش سوم احمد شهید گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل مشتمل بر ادعاهای واهی علیه کشورمان در نقض حقوق بشر نیز منتشر شد!و...

 

خ: و بالاخره اقدام اخیر تروریستی در چابهار که خط ناامنی در جمهوری اسلامی را پیگیری و رهگیری می کند.

 

*این اقدامات و اتفاقات در چند هفته گذشته به وضوح نشان می دهد جبهه غربی- عبری درصدد است تا ایران اسلامی را به حاشیه برده و مشغول موضوعاتی از این دست نماید. اما سؤالی که به میان می آید این است که هدف اصلی این بازی دشمن و طراحی سناریوهای چندلایه- و البته تکراری- در نهایت کجا را نشانه گرفته است؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا