فرماندار تفت گفت: 13 آبان یکی از آن یوم اللّه های به یادماندنی است که گرامیداشت 13 آبان موجب انتقال درس ها و پیام های آن به نسل های آینده می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "ابوالقاسم دهقان" در پیامی به مردم تفت گفت: از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، «استقلال» است. سال های طولانی، کشورمان تحت سلطه آمریکا بود و دست نشاندگان امپریالیسم، کشورمان را پایگاه بیگانه ساخته بودند.

وی افزود مبارزه ای را که امام و امت با آمریکا و دست نشاندگان او آغاز کردند، نشان روشنی از تیزبینی و هوشیاری «مرجعیت شیعه» بود. مردم نیز، قدردان این نعمت بودند و به امر «ولی فقیه» به صحنه آمدند و به قصد قربت و در راستای «ادای تکلیف» در مبارزه شرکت کردند.

فرماندار گفت: بیش از نیم قرن پیش، آمریکا در کشورمان رسما نفوذ یافت و با بر سر کار آوردن رژیم کودتا و حمایت از خاندان پهلوی، جای پای خود را در این منطقه محکم کرد. پیروزی انقلاب اسلامی، پایانی بر «خط سلطه» بود اما آمریکا با بهره گیری از مهره های وابسته و سازشکار، در قالبی دیگر به فکر ادامه سلطه بود. دخالت ها و جاسوسی های او در شکل «سفارتخانه» گواه روشنی بر آن خط بود.

13 آبان یکی از آن یوم اللّه های به یادماندنی است که گرامیداشت آن، موجب انتقال درس ها و پیام های آن به نسل های آینده است و این، رسالت همه انقلابیونی است که به «تداوم خط انقلاب» و «فرهنگ مبارزه» اعتقاد دارند

راهيپمايي يوم ا... 13 آبان به علت همزماني با عيد بزرگ ولايت (عيد سعيد غدير خم) در روز جمعه 12/8/91 بعد از نماز وحدت آفرين جمعه برگزار خواهد شد و مردم شريف شهرستان تفت بار ديگر همگام با ديگر آحاد ملت با فرياد مرگ بر آمريكا انزجار خود را از استكبار جهاني و حاميانش اعلام خواهند داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا