یزدفردا:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: این نهاد تا پایان سال جاری     5 هزار شغل برای مددجویان تحت حمایت ایجاد می کند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" در نشستی با امام جمعه شهرستان اردکان با بیان این خبر افزود: با توجه به صنعتی بودن استان یزد، دغدغه ما این است که بتوانیم زمینه اشتغال جمعیت فعال تحت پوشش جویای کار را در قالب کارفرمایی فراهم کنیم.

وی به سیاست های کمیته امداد در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت: امسال فعالیت های امداد در دو حوزه توانمندسازی خانواده و توسعه مشارکت های مردمی صورت می گیرد.

اکبری خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش نیز تعاملات خوبی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان صورت گرفته که در این راستا طرح استاد شاگردی برای نخستین باردر استان یزد اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی- امام جمعه شهرستان اردکان هم در این نشست بر ضرورت توجه به سالمندان و قشر آسیب پذیر جامعه توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: خوشبختانه فعالیت های خوبی در حوزه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان انجام شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا