طبس- سرپرستی یزدفردا: نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در هیأت صاحب الزمان(عج) دیهشک حضور یافت و با ارائه گزارشي از روند فعلي كار در مجلس شوراي اسلامي به تحليل وضعيت اقتصادي حاكم بر جامعه پرداخت و ضمن تاكيد بر رهنمودهاي مقام معظم رهبري، پيشنهاد اقتصاد مقاومتي معظم له را يك تدبير انديشمندانه براي گذر از پیچ خطرناك نظام دانست.

"دکتر محمدعلی عبداله زاده" افزود: در حوزه بهداشت و درمان با معضلات ويژه اي مواجه هستيم و در اين رابطه نیز حوزه انتخابيه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان با مشكلات فراوانی روبرو می باشد.

نماینده مردم طبس در خصوص مسائل و مشكلات شهري در منطقه دیهشک با مردم این محله در حضور دو عضو شوراي شهر و شهردار طبس بحث و تبادل نظر کرد.

نماینده مردم در خانه ملت تصریح کرد: شهرستان طبس به لحاظ وسعت باید مورد عنایت ویژه در تخصیص اعتبار شهرداری قرار گیرد، اما متاسفانه شهرداريهای این شهرستان در شرایط بسیار سختی از لحاظ تامین منابع مالی مورد نیاز به سر می برند.

وی تاکید کرد: از شهردار طبس مي خواهم در خصوص منطقه ديهشك به لحاظ گستردگی محله ای نگاه ويژه داشته باشد و با توزيع عادلانه بودجه در سطح شهر به جاهايي كه بيشتر نياز دارند كمك شود.

"عبداله زاده" در خصوص گازرسانی به ديهشك طبس از رایزنی با مديرعامل شرکت گاز كشور خبر داد و گفت: به طور تلفني "مهندس اوجي" پيگير اجراي گاز شهري در منطقه ديهشك شده و در این خصوص دستوراتی به "مهندس پيله ور" مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ابلاغ نموده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا