طی مراسم ویژه ای با حضور فرماندار اردکان و مسئولین شهرستان عملیات نصب گلدسته های امامزاده قاسم ساغند آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان در مراسم ویژه نصب گلدسته‌های امامزاده قاسم ساغند در مورد پروژه ساخت و نصب گلدسته‌های این امامزاده اظهار داشت: برای این پروژه مبلغ 30میلیون تومان از سوی یکی از خیران روستا هزینه شده است.
رمضانعلی خادمی افزود: در یک سال گذشته مبلغ 250 میلیون تومان از اعتبارات عمرانی دهیاری‌ها همچنین بودجه اداره اوقاف و خیری صرف ساماندهی گلزار شهدا، به‌سازی محوطه بیرونی امامزاده، ساخت فاز دوم زائرسرا و کاشی‌کاری، محوطه‌سازی و پیاده‌رو سازی این بقعه متبرکه شده است.
خادمی اضافه کرد: مبلغ 100 میلیون تومان نیز در یک سال گذشته برای زیرسازی و احداث خیابان و میدان جدیدالاحداث امامزاده منتهی به کمربندی با همکاری معدن چادرملو هزینه شده است.
فرماندار اردکان نیز در مراسم آغاز عملیات نصب گلدسته‌های امامزاده قاسم ساغند با مردم این روستا دیدار کرد و امامزادگان طریق‌الرضا را ستاره‌های درخشان این راه دانست.
احمد کمالی خاطرنشان کرد: این امامزادگان باید به بهترین مکان برای ترویج معارف الهی و انجام فعالیت‌های دینی و فرهنگی تبدیل شوند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا