در جلسه اي با حضور عسكرزاده معاون سياسي اجتماعي فرمانداري يزد ، حجت الاسلام فخرالديني رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تمهيدات لازم جهت برگزاري باشكوه راهپيمايي يوم ا... 13 آبان در شهرستان يزد انديشيده شد.

حسين عسكرزاده در اين جلسه با بيان اينكه استكبار جهاني با تمام امكانات و  قوا وارد ميدان شده و درصدد ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي مي باشد خاطر نشان كرد: تحريمهاي اعمال شده ، ساخت فيلم اهانت با ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) و ... تنها گوشه اي از خباثت استكبار جهاني و هم پيمانانش در قبال مردم ايران و جامعه اسلامي است.

معاون سياسي اجتماعي فرماندار يزد با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص چالشهاي اخير افزود: مردم با بصيرت ايران اسلامي با درك و درايت بالا با پشتيباني از ولايت مطلقه فقيه و بهره گيري از منويات رهبري انشاء ا... اين برهه تاريخي را پشت سر خواهند گذاشت و بار ديگر دشمنان اسلام را در رسيدن به اهداف خود ناكام خواهند گذاشت.

وي با اعلام اينكه 13 آبان به عنوان روزي است كه سه واقعه مهم در آن رويداده است اظهار داشت : در سال 43 تبعيد حضرت امام خميني به تركيه، سال 57 كشتار وحشيانه دانش آموزان و دانشجويان توسط رژيم پهلوي و 13 آبان 58 تسخير لانه جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان پيرو خط امام از وقايع مهم بود كه  همگي بر اهميت اين روز بزرگ افزوده است.

عسكرزاده گفت: مردم قطعاً با حضور باشكوه خود در راهپيمايي يوم ا... 13 آبان انزار خود را از استكبار جهاني اعلام خواهند داشت.

معاون سياسي اجتماعي فرماندار تصريح كرد: راهيپمايي يوم ا... 13آبان به علت همزماني با عيد بزرگ ولايت (عيد سعيد غدير خم) در روز جمعه 12/8/91 بعد از نماز وحدت آفرين جمعه برگزار خواهد شد و مردم شريف دارالعباده يزد بار ديگر همگام با ديگر آحاد ملت با فريان مرگ بر آمريكا انزجار خود را از استكبار جهاني و حاميانش اعلام خواهند داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا